ساندویچ ساز جیپاس مدل GST5391

Geepas 920W 2 Slice Sandwich Maker

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • رنگ: استیل مشکی
  • توان مصرفی: 1100 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

این ساندویچ ساز دو تکه برشته شده از Geepas یک راه سریع و آسان برای تهیه یک میان وعده عالی ارائه می دهد. این ساندویچ توستر در هر خانه ای ضروری است. بشقاب های مخصوص طراحی شده نه تنها نتایج خوشمزه ای ایجاد می کنند، بلکه میان وعده های کاملی را نیز ایجاد می کنند. توستر ساندویچ با برجستگی های منحصر به فرد طراحی شده، نه تنها مواد را گرم و برشته می کند، بلکه نان و مواد پر شده را نیز برش داده و مهر و موم می کند تا دو ساندویچ کاملاً تقسیم بندی شده ایجاد شود. بشقاب های ساندویچی پر شده نه تنها به شما این امکان را می دهد که پرکننده های خوشمزه تری را در نان تست خود بچسبانید، بلکه فضای کافی برای برش های ضخیم تر نیز دارد.
برای سهولت و کارایی، توستر ساندویچ دارای دو چراغ نشانگر است که به شما نشان می دهد چه زمانی دستگاه در حال استفاده است و چه زمانی به دمای مطلوب رسیده است. و دارای یک کنترل خودکار دما برای جلوگیری از پختن بیش از حد ساندویچ ها یا نپخته ماندن آن ها می باشد. دما را در حد معینی نگه می دارد و حرارت مورد نیاز برای پخت و پز را حفظ می کند
ساندویچ ساز Geepas برای مدت طولانی در خدمت شما خواهد بود. این یک ساندویچ ساز ایمن و آسان برای استفاده است. متوجه خواهید شد که عملکرد طولانی و قابل اعتمادی دارد. جمع و جور است و استفاده از آن بسیار آسان است و برای استفاده در آپارتمان ها، هاستل ها و کمپینگ ها مناسب است. طراحی ساده و در عین حال حرفه ای نگه داشته شده است

• • بشقاب های ساندویچی 2 تکه عمیق تر - بشقاب های ساندویچی پر عمیق نه تنها به شما امکان می دهد مواد پرکننده خوشمزه تری را در نان تست های خود قرار دهید، بلکه فضای کافی برای برش های ضخیم تر نیز دارد. شکل آنها ایجاد یک مهر و موم کامل را آسان می کند و از ریختن محتویات به بیرون جلوگیری می کند تا دو ساندویچ کاملاً تقسیم بندی شده ایجاد شود.

• • دسته لمسی خنک، چراغ نشانگر - این ساندویچ ساز دارای دسته عایق است. حتی در طول پخت و پز خنک می ماند و برای نگهداری و جابجایی ایمن است. با چراغ های نشانگر، می توانید در یک نگاه متوجه شوید که دستگاه شما چه زمانی کار می کند و برای برشته کردن آماده است. به لطف یک تخت عمیق با بشقاب‌های کوچک‌تر، می‌توانید تعداد بیشتری از مواد پرکننده مورد علاقه‌تان را در کنار آن قرار دهید و از ریختن آن جلوگیری کنید.

• • کنترل دما به صورت خودکار - قابلیت کنترل دمای خودکار، ساندویچ های شما را از پختن بیش از حد یا نپخته ماندن نجات می دهد. دما را در حد معینی نگه می دارد و حرارت مورد نیاز برای پخت و پز را حفظ می کند. ساندویچ ساز همچنین دارای پایه های ضد لغزش است تا پخت و پز ایمن و آسان را برای همه افراد خانواده فراهم کند.

• • بشقاب جداشدنی نچسب، تمیز کردن آسان - صفحات ساندویچ از مواد نچسب ساخته شده اند. بنابراین هیچ غذایی به آن نمی چسبد. ساندویچ های دست نخورده دریافت می کنید و همچنین تمیز کردن آن را بسیار آسان می کند. از بدنه جذاب از جنس استیل ضد زنگ و طراحی براق و جمع و جور که به راحتی قابل نگهداری است لذت ببرید.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
رنگ
استیل مشکی
توان مصرفی
1100 وات
تابه ی نچسب
دارد
نشانگر LED
دارد
دستگیره عایق حرارت
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
تعداد صفحه
2 عدد ساندویچ ساز
تعداد درگاه ساندویچ‌ سه‌گوش
عدد
ابعاد
132x350x298 سانتی‌متر
وزن
6.12 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...