ساندبار تسکو مدل 2028

Tsco 2028 Soundbar 6000W

از {{model.count}}
دسته : ساندبار
تعداد
نوع
برنامه ارسال توسط باربری برای این محصول انتخاب شود
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 4 × 9 × 86 سانتی‌متر
  • بلوتوث: دارد
  • نسخه‌ی بلوتوث: 4.0
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساندربار «تسکو» (Tsco) مدل «2028» محصولی ساده با امکاناتی مطلوب از این  برند است. این محصول از یک ساندبار و یک ساب‌ووفر تشکیل شده است که با  قرارگرفتن در کنار یکدیگر درمجموع 60 وات قدرت خروجی دارند. بیشینه‌ی توان  خروجی این مجموعه 6000 وات است؛ البته معیار انتخاب پخش‌کننده‌ها، بیشینه  توان خروجی نیست و باید به توان واقعی این محصولات توجه کرد. راه ارتباطی  بسیار مهم این پخش‌کننده، بلوتوث است. بلوتوث این مجموعه نسخه 4 است و قادر  است به دیگر دستگاه‌هایی که تا شعاع 10 متری از آن قرار گرفته‌اند متصل  شود. از این طریق می‌توانید موبایل هوشمند یا هر دستگاه پخش‌کننده‌ای را که  دارای بلوتوث است، به 2028 متصل کنید. این امر باعث می‌شود تمام حاضرین  بتوانند طبق سلیقه‌ی خود موسیقی گوش کنند. وجود دو درگاه ورودی و یک درگاه  خروجی HDMI هم امکان اتصال 2028 را به تلویزیون و انتقال صدا با قدرت و  کیفیتی مطلوب را ممکن ساخته است. گفتنی است همراه با این محصول یک کابل  اپتیکال، یک کابل AV و یک آداپتور هم همراه با این محصول به بازار عرضه شده  است.

محصولات مرتبط

ساندربار «تسکو» (Tsco) مدل «2028» محصولی ساده با امکاناتی مطلوب از این   برند است. این محصول از یک ساندبار و یک ساب‌ووفر تشکیل شده است که با   قرارگرفتن در کنار یکدیگر درمجموع 60 وات قدرت خروجی دارند. بیشینه‌ی توان   خروجی این مجموعه 6000 وات است؛ البته معیار انتخاب پخش‌کننده‌ها، بیشینه   توان خروجی نیست و باید به توان واقعی این محصولات توجه کرد. راه ارتباطی بسیار مهم این پخش‌ کننده، بلوتوث است. بلوتوث این مجموعه نسخه 4 است و  قادر  است به دیگر دستگاه‌ هایی که تا شعاع 10 متری از آن قرار گرفته‌اند متصل شود. از این طریق می‌توانید موبایل هوشمند یا هر دستگاه پخش‌ کننده‌ای  را که  دارای بلوتوث است، به 2028 متصل کنید. این امر باعث می‌شود تمام حاضرین بتوانند طبق سلیقه‌ی خود موسیقی گوش کنند. وجود دو درگاه ورودی و یک درگاه خروجی HDMI هم امکان اتصال 2028 را به تلویزیون و انتقال صدا با  قدرت و  کیفیتی مطلوب را ممکن ساخته است. گفتنی است همراه با این محصول یک  کابل  اپتیکال، یک کابل AV و یک آداپتور هم همراه با این محصول به بازار  عرضه شده  است.

ابعاد
4 × 9 × 86 سانتی‌متر
بلوتوث
دارد
نسخه‌ی بلوتوث
4.0
برد بلوتوث
10 متر
کابل اپتیکال
دارد
کنترل
دارد
فرمت های قابل پشتیبانی
MP3 , WMA , FLAC , WMV
HDMI
دارای 2 درگاه ورودی HDMI و 1 درگاه خروجی HDMI
وضوح صدا
80 دسی بل
توان خروجی
60 وات
توان P.M.P.O
6000 وات
اقلام همراه
ریموت‌کنترل
آداپتور DC
کابل AV
کابل اپتیکال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...