سالاد ساز جیپاس مدل GSM63022UK

200W 4 In 1 Electric Salad Maker Geepas GSM63022UK

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: جیپاس
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • رنگ: مشکی استیل
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
2,900,000
2%
2,845,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

فولاد ضد زنگ - این رنده برقی از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است. این مواد عملکرد طولانی و قابل اعتماد دستگاه را تضمین می کند. اتصالات تیز برش باکیفیت سبزیجات یا پنیر را تضمین می کند. به لطف پوشش ویژه، محصولات به نازل ها نمی چسبند. راهی سریع و راحت برای برش یا خرد کردن سبزیجات، میوه ها و پنیر برای سالادهای خوشمزه، سوپ ها، پیتزاها، تاکوها، دسرها و موارد دیگر.

چند منظوره - سالاد ساز حرفه ای برای سبزیجات و میوه ها برای تهیه یک سالاد خوشمزه و سالم و بسیاری از غذاهای دیگر. همراه با 4 مخروط فولادی ضد زنگ قابل تعویض، یعنی Slice، Chop، Grate و Shred. نیازهای مختلف، مخروط رنده درشت، مخروط رنده ریز، مخروط برش ضخیم، مخروط برش نازک، مخروط آسیاب. لازم نیست قطعات اضافی برای برش غذای برقی بخرید. این کیت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

موتور پرقدرت 200 وات با طراحی فشرده - موتور قدرتمند 200 وات آماده سازی غذای شما را سریع و کارآمد می کند. شکلات را رنده کنید، مغزها را خرد کنید و خرده های آن را به سرعت و به راحتی خرد کنید. یک کمک مفید در آشپزخانه شما، از هم اکنون با آشفتگی و سردرگمی خداحافظی کنید! تضمین می کند که بهترین نتایجی را که می خواهید در مدت زمان کوتاهی ایجاد کنید. طراحی جمع و جور این برش برقی به اندازه ای است که تقریباً در هر جایی، حتی در کشو و گوشه ای از میز قرار می گیرد.

استفاده آسان و تمیز کردن آسان - عملکرد با یک دکمه، استفاده آسان، فقط دکمه را فشار دهید و غذا را درست در یک کاسه سالاد، روی پیتزا یا سوپ خرد کنید یا رنده کنید، سپس وقت خود را صرف کنید و از غذاهای خوشمزه خود لذت ببرید. تمام قطعات قابل جابجایی هستند. این فرآیند تمیز کردن را ساده می کند و آن را سریعتر می کند. تمام جزئیات به جز موتور را می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد و این کار را برای شما انجام می دهد. سر و صدای کمتر در مقایسه با سایر دستگاه های برش برقی با سرعت بالا.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
جیپاس
کشور مبدأ برند
امارات
رنگ
مشکی استیل
توان مصرفی
۲۰۰ وات
جنس بدنه
استیل و پلاستیک
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
تعداد رنده ها
۴ عدد رنده مخروطی
نوع رنده ها
رنده ریز،متوسط،درشت و چیپسی
نحوه عملکرد
دکمه روشن / خاموش
طول سیم
۱ متر
پایه ضد لغزش
دارد
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
دارد
محفظه پلاستیکی برای امنیت تماس دست با تیغه ها
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...