زودپز برقی عرشیا مدل EB118-2372

ARSHIA EB118-2372 Pressure Cooker

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: ضمانت 18 ماهه عرشیا
  • برند: Arshia
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زودپز دیجیتال ARSHIA دارای پوشش محکم برای پخت سریع و خوب و طراوت قفل شده است. برای سرخ کردن و سایر انواع پخت مناسب است. برای پخت انواع غذاها مانند برنج ، گوشت ، مرغ ، ماهی ، لوبیا ، کنج ، سوپ و کیک ایده آل است.

محصولات مرتبط

زودپز چندکاره عرشیا مدل EB118-2372 از محصولات برند ARSHIA با  طراحی زیبا و فناوری به روز می‌باشد. این زودپز دارای قابلیت برنامه‌ریزی بوده و چند برنامه پیشفرض برای پخت مواد غذایی همانند برنج، گوشت، مرغ، ماهی، لوبیا، فرنی، سوپ و کیک دارد. توان دستگاه 1000 وات بوده و از نظر  مصرف انرژی بهینه بوده و در حدود 40 تا 60 درصد در وقت و انرژی مصرفی شما صرفه‌ جویی خواهد کرد. 

برای طراحی ظاهر دستگاه از ترکیب دو رنگ مشکی و  نقره‌ای استفاده شده که زیبایی محصول را دو چندان کرده است. جنس اصلی بدنه زودپز دیجیتالی ARSHIA EB118 2372 از استیل ضدزنگ ساخته شده است و بالا و  پایین دستگاه از پلاستیک باکیفیت می‌باشد. ظرف یا دیگ زودپز با ظرفیت 6 لیتر و با سطوح نچسب در محفظه دستگاه قرار دارد. زودپز عرشیا دارای قابلیت گرم نگه داشتن تا 12 ساعت گرم و تایمر تاخیر تا 24 ساعت می‌باشد. 

زودپز برقی عرشیا مدل EB118-2372 دارای هشدار صوتی به صورت بوق می‌باشد که بعد از پایان عملیات پخت و پز به کاربر اخطار خواهد داد. زودپز عرشیا دارای صفحه دیجیتالی بوده که کلیه تنظیمات و برنامه‌های مختلف پخت و پز در این صفحه وجود دارد. زمانی که زودپز کار می‌کند اما برق قطع می‌شود نگران ادامه پخت و پز خود نباشید چون زودپز بعد از اتصال برق پخت و پز را از زمان قطع برق شروع خواهد کرد.

گارانتی
ضمانت 18 ماهه عرشیا
برند
Arshia
کشور مبدا برند
آلمان
رنگ
مشکی
توان مصرفی
1000 وات
ابعاد
370*370*380 میلی‌متر
وزن
7 کیلوگرم
جنس بدنه
استیل ضد زنگ، پلاستیک
جنس دیگ
تفلون
جنس دستگیره
باکالیت
گنجایش دیگ
6 لیتر
تایمر تاخیر
دارد
حداکثر تایمر تاخیر
24 ساعت
نوع پنل
دیجیتالی
نمایشگر
دارد
سوپاپ اطمینان
دارد
سیستم گرم نگه دارنده
دارد
قابلیت برنامه‌ریزی
دارد
تعداد برنامه پخت و پز
8 عدد
هشدار صوتی
دارد
قابلیت جدا شدن دیگ
دارد
قفل ایمنی
دارد
اقلام همراه
کفگیر
لیوان اندازه گیری
توری
واشر اضافی
ملاقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...