خردکن مایر مدل MR-371

Maier MR-۳۷۱ Food chopper

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Maier
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • توان مصرفی: ۳۰۰ وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

خردکن مایر مدل MR-371

شرکت مایر یکی دیگر از محصولات برقی با کیفیت و پرکار را وارد بازار کرده است این برند سالیان سال است در زمینه لوازم خانگی محصول تهیه می‌کند و نیاز یک خانم آشپز و خانه دار را می‌فهمد به همین دلیل هر روز محصولات بیشتری با کارایی بهتری تولید می‌کند، خردکن مایر مدل MR-371 نیز از محصولات پرفروش این شرکت است که جای چاقو را برای خانم‌ها گرفته است و خرد کردن مواد را آسان تر مرده حوری که هر آشپزی می‌تواند مواد همچون پیاز سیب زمینی سبزی و… را در کوتاه‌ترین زمان خرد کند که توجه خانم‌های خوش‌ سلیقه را به خود جلب کند.

خردکن مایر مدل MR-371

خردکن مایر مدل MR-371 طوری طراحی شده است که دیگر آشپزی برای افرادی که از خرد کردن مواد ترس داشتند آسان کرده است، از موتوری با توان مصرفی 300 واتی برخوردار است مه این قدرت موتور امکان خرد کردن هر نوع مواد دارد، دستگاه در هنگام کار کردن از صدای کمی برخوردار است و شما می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان از این دستگاه خردکن مایر مدل MR371 استفاده کنید.

قابلیت‌ های دیگر خردکن مایر مدل MR-371

از ویژگی‌های مهم خردکن مایر می‌توان به تنظیم سرعت آن اشاره کرد که می‌توان سایز خرد کردن مواد را با توجه به نیاز خود تنظیم کرد، جنسه دسته دستگاه از استیل است که در مقابل رطوبت و زنگ‌زدگی دوام بیشتری دارد علاوه بر آن وزن سبک این محصول باعث شده است که هنگام کارکردن با دستگاه به دست فشار وارد نشود و به راحتی در کابینت‌ها جا شود و فضای کمی را اشغال کند، جنس تیغه‌های این دستگاه از استیل ضد زنگ بوده که به راحتی قابل شست و شو هستند.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Maier
کشور مبدا برند
آلمان
توان مصرفی
۳۰۰ وات
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
نوع تیغه
۴ پره
جنس ظرف خردکن
پیرکس
ظرفیت خرد کن
۲ لیتر
تنظیمات سرعت
دارد
تعداد سرعت
۲ سرعته
نحوه عملکرد
دکمه فشاری
طول سیم
۰.۹ متر
وزن
۲.۲ کیلوگرم
قابلیت شستشو قطعات با ماشین ظرفشویی(به جز موتور اصلی)
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...