خردکن مایر مدل MR-200

Mayer shredder model 200

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Maier
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • توان مصرفی: ۶۰۰ وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

بررسی خردکن مایر مدل MR-200

این روزها دیگر چاقو مثل گذشته در خرد کردن میوه و صیفی جات کارایی ندارد و خردکن‌ های دستی و الکتریکی جایگزین آن شده‌اند که کار کردن با آن‌ها، خرد کردن را  زمان بر و کسل کننده نخواهد کرد. هر چه زمان بیشتری از دستگاه برای خرد کردن استفاده کنید، مواد غذایی ریزتر می‌شوند. محصول مورد معرفی ما خردکن مایر مدل MR-200 است که تولید شرکت مشهور آلمانی  یعنی مایر می باشد، این خرد کن بسیار پر کاردبرد و با کیفیت می باشد، خردکن مایر مدل MR-200 دارای توان 200 وات می باشد.

خردکن مایر مدل MR-200 بسیار مقرون به صرفه می باشد و جهت خرد کرد کردن انواع سبزی ها، صیفی جات، گوشت و حتی خشکبار به کار می رود، این خرد کن قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی را نیز دارد. از فایده های چشم گیر این خرد کن میتوان به برندگی تیغه های فلزی و استحکام و قدرت دستگاه اشاره کرد که کار با ان فوق العاده راحت است و با کارکردن با این خردکن MR-200 کارها زودتر به دست می اید، و سرعت آشپزی کردنتان بیشتر می شود. اگر واقعا به دنبال یک خرد کن مناسب و با کیفیت و قیمت مناسب می گردید، خرد کن MR-200 گزینه ی مناسبی می باشد

ویژگی ظاهری خردکن مایر مدل MR-200

خردکن ‌های برقی از دسته وسایل الکتریکی پرکاربرد هر آشپزخانه‌ محسوب می شوند و علاوه براینکه در افزایش سرعت و سهولت تهیه غذا بسیار تاثیر دارند، باعث بهبود کیفیت غذای موردنظر نیز می شوند.خرد کن برقی مایر مدل mr-200 دارای ظاهری شیک و بی نظیر است و با طراحی فوق العاده ای که دارد کاربران زیادی را به خود جلب می کند.

تیغه ی فلزی این محصول برندگی عالی دارد و از استحکام بالایی برخوردار می باشد که مواد غذایی را با سرعت بالایی خرد می کنند که با استفاده از آن می توانید میوه و سبزیجات به قطعات مساوی تقسیم کنید.این تیغه های قابلیت جدا شدگی را دارند.  این خرد کن در رنگ های مشکی و سفید موجود می باشد .

بدنه خردکن مایر مدل MR-200 ترکیبی از سفید و مشکی می باشد که جلوه ای شیک به آشپز خانه می دهد. این دستگاه بسیار جمع و جور می باشد و فضای کمی را اشغال می کند. قطعات این خردکن قابلیت شست و شو در ماشین ظرف شویی را دارند.خردکن‌های دارای قطعات قابل شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی از زحمت شستن هم خلاصتان می‌کنند و برای شماهایی که از وقت صرف کردن پای سینک متنفرید، قطعا کاربردی ترند.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Maier
کشور مبدا برند
آلمان
توان مصرفی
۶۰۰ وات
ظرفیت کاسه خردکن
۱.۵ لیتر
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
جنس ظرف خردکن
پلاستیک ABS
نحوه عملکرد
دکمه فشاری
کارکرد
سه کاره
نوع تیغه
۶ پره
درپوش محافظ
دارد
پایه های ضد لغزش
دارد
تنظیم سرعت
دارد
قفل ایمنی
دارد
قابلیت شستشو قطعات با ماشین ظرفشویی(به جز موتور اصلی)
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...