خردکن جیپاس مدل GMC42021

Geepas GMC42021 Multi Chopper

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • رنگ: مشکی نقره ای
  • توان مصرفی: 500 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
1,800,000
9%
1,645,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

  • 1) مواد غذایی - خردکن برقی جیپاس از مواد غذایی با کیفیت بالا ساخته شده است، همه مواد فاقد BPA هستند که برای استفاده در آشپزخانه و حتی برای غذای کودک سالم هستند. دو تیغه تیز از جنس استنلس استیل در داخل وجود دارد که ضد زنگ، بادوام و دارای ویژگی های مناسب برای ساخت چاشنی های مختلف است.

    2) استفاده و تمیز کردن آسان - دکمه تک لمسی برای جابجایی خردکن بین 2 سرعت، فقط ظرف را با مواد خود پر کنید، درب آن را قفل کنید، می توانید ظرف چند ثانیه غذا را به طور مساوی خرد کنید. علاوه بر این، خردکن ضد آب است و تیغه آن قابل جدا شدن است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی و بدون هیچ گونه باقیمانده ای خردکن غذا را بشویید و تمیز کنید.
    3) موتور مسی قدرتمند - این چند خردکن و سیر پوست کن Geepas به صورت ارگونومیک برای آشپزخانه شما طراحی شده است، بنابراین مشتریان باید با راحتی، به سادگی و به سرعت کار کنند. دارای موتور مسی قدرتمند 500 واتی است که از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است.

    4) ظاهر زیبا و طراحی ایمنی - خردکن سبزیجات Geepas با ظاهری منحصر به فرد عرضه می شود که ساده اما متمایز است و کاملاً با آشپزخانه مدرن شما مطابقت دارد. علاوه بر این، برای اطمینان از تجربه استفاده بهتر و ایمن‌تر، از طراحی القایی مغناطیسی استفاده می‌کنیم، یعنی تا زمانی که درب آن بسته نشود، خردکن کار نخواهد کرد..
گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
رنگ
مشکی نقره ای
توان مصرفی
500 وات
نوع موتور
تمام مس
جنس
شیشه ای
ظرفیت کاسه
2 لیتر
تعداد تیغه
4 عدد
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
تعداد سرعت
2 سرعته
سیر پاک کن
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...