جارو برقی مایر مدل MR-18200

Maier MR-18200

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: مایر
  • کشور مبدأ برند: آلمان
  • رنگ: سفید + مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

جاروبرقی مایر مدل Maier MR-18200 از محصولات برند معتبر و خوشنام مایر آلمان است که در کشور چین به تولید می‌رسد. در ساخت این جاروبرقی فناوری‌های جدید به شکلی زیبا و کاربردی به کار گرفته شده‌اند تا محصولی تک و منحصربه‌فرد در اختیار کاربر قرار بگیرد. اگر قصد خرید جاروبرقی مایر مدل 18200 را دارید، در ادامه متن شما را با مشخصات و قابلیت‌های آن آشنا می‌کنیم.

مشخصات جاروبرقی مایر مدل 18200

جاروبرقی مایر مدل 18200 مجهز به فیلتر بهداشتی جهت تصفیه هوا و پنل دیجیتالی روی بدنه است. برای جمع شدن خودکار سیم کافی است سیم را کمی به سمت خود بکشید و سپس رها کنید. مشخصات مهم جاروبرقی در ادامه به صورت کامل‌تر معرفی می‌شوند.

طراحی جاروبرقی

طراحی جاروبرقی بسیار زیبا و به روز است. بدنه آن از پلاستیک فشرده باکیفیت ساخته شده و مجهز به دو چرخ در قسمت عقب دستگاه برای حرکت روان روی فرش یا سطوح دیگر است. لوله تلسکوپی جاروبرقی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

لوله خرطومی نیز بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است. روی بدنه جاروبرقی محفظه‌ای برای قراردادن سری و لوازم جانبی وجود دارد. پنل دیجیتالی برای اعمال تنظیمات جاروبرقی روی بدنه قرار دارد و زیبای خاصی به آن بخشیده است. دستگیره ارگونومیک جاروبرقی قابل جدا شدن است.

توان و قدرت مکش جاروبرقی

حداکثر توان مصرفی جاروبرقی مارک مایر مدل 18200 به 2000 وات می‌رسد. به لطف قدرت موتور بالا، جاروبرقی قدرت مکش بالایی دارد که این مکش وسیله پنل دیجیتالی قابل تغییر است. جاروبرقی مایر مدل 18200 با وجود قدرت و مکش بالا در هنگام کار، صدای پایینی دارد و به هیچ عنوان باعث مزاحمت نمی‌شود.

فیلتر بهداشتی خروجی جاروبرقی

فیلتر هپا HEPA74 که در جاروبرقی مایر 18200 قرار دارد گرد و غبار معلق داخل جارو را به خود جذب می‌کند و مانع از بازگشت آن‌ها به محیط بیرون می‌شود. به لطف این فیلتر هیچ گرد وخاکی وارد محیط نمی‌شود و برای افراد دچار آلرژی یا حساسیت فضایی با هوای سالم و بدون آلودگی ایجاد می‌کند.

نشانگر کیسه جاروبرقی

کیسه جاروبرقی مایر مدل Maier MR-18200 دائمی و قابل شستشو است. ظرفیت این کیسه بزرگ است و نیازی به تخلیه زود به زود آن نیست. درصورتی‌که ظرفیت کیسه پر شود نشانگر روی بدنه جاروبرقی به شما هشدار می‌دهد که اقدام به تخلیه آن کنید تا مکش جاروبرقی پایین نیاید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
مایر
کشور مبدأ برند
آلمان
رنگ
سفید + مشکی
توان مصرفی
2000 وات
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم و فشرده
نوع موتور
پر قدرت Power
نوع فیلتر خروجی
HEPA74
شعاع کارکرد
12 متر
تعداد حالات سرعت
5 سرعته
نوع کلید های کنترلی
لمسی و دیجیتالی
نوع لوله
لوله خرطومی منعطف
صفحه نمایشگر LED
دارد
طول سیم
9 متر
سایر ویژگی ها
نشانگر پر بودن مخزن
محفظه نگهداری قطعات
دستگیره قابل جدا شدن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...