جاروبرقی جی سان مدل GI-856

GI-856

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: ضمانت 18 ماهه جی سان
  • برند: G sun
  • رنگ: مشکی و قرمز
  • توان مصرفی: 2500 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : ضمانت 18 ماهه جی سان

محصولات مرتبط

جارو برقی موشکی جی سان مدل GI-856

امروزه در هر منزلی یک دستگاه جاروبرقی وجود دارد.به دلیل پیشرفت تکنولوژی ویژگی های جاروبرقی ها هر روز بیشتر وویژگی های بیشتری نیز به آنها اضافه می شود.مصرف کننده باید بر مبنای نیاز خود بهترین دستگاه را متناسب با بودجه خود تهیه نمایند.آشنایی با ویژگی های این دستگاه به ما در انتخاب هرچه بهتر آن کمک می کند.

برخی از ویژگی های جارو برقی موشکی جی سان مدل GI-856

توان مصرفی :

توان مصرفی به قدرت مکش جارو برقی گفته می شود.جارو برقی موشکی جی سان دارای حداکثر توان مصرفی ۲۵۰۰ وات است. که در دسته جاروبرقی های پرقدرت قرار می گیرد.

فیلتر هپا :

این فیلتر اضافه بر فیلتر اصلی در جاروبرقی موشکی جی سان وجود دارد.وظیفه فیلتر اصلی این است که ذرات بزرگ را فیلتر می کند.و وظیفه فیلتر هپا این است که ذرات ریز گردو غبار را فیلتر می کنند.برای محیط هایی که نیاز به پاک سازی عمیق تر داشته باشیم می توانیم از فیلتر هپا استفاده کنیم.این ویژگی تنها در جاروبرقی های پیشرفته استفاده می شود.

طول سیم :

طول استاندارد سیم جارو برقی بین ۲ تا ۳ متر است.طول سیم بالای جارو سبب می شود که آزادانه به هر نقطه ای از منزل دسترسی داشته باشیم.یعنی نیاز به تعویض پریز نداریم.جاروبرقی موشکی جی سان دارای طول سیم ۷ متر می باشد.با این طول سیم می توان در اکثر منازل تنها با استفاده از یک پریز نقاط مختلف منزل را آزادانه جاروکشی کرد.

Super Silent :

همانطور که از ترجمه این ویژگی که به معنی سکوت کامل است مشخص می شود.این ویژگی به مفهوم این است که حتی هنگامی که دستگاه با حداکثر توان هم کار می کند صدای دستگاه بسیار پایین است و هیچ آلودگی صوتی تولید نمی شود.
ظرفیت جاروبرقی موشکی جی سان ۵/۴ لیتر است و این جارو در دو رنگ مشکی و قرمز تولید می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد

گارانتی
ضمانت 18 ماهه جی سان
برند
G sun
رنگ
مشکی و قرمز
توان مصرفی
2500 وات
ظرفیت
4.5 لیتر
نوع کیسه
دائمی قابل تعویض
تعداد سرعت
5 سرعته
سری جمع آوری مو
دارد
سری گوشه پاک کن
دارد
سری مبل
دارد
سری گرد گیر
دارد
فیلتر ضد آلرژی (hepa filter)
دارد
فیلتر محافظ موتور
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
فیلتر پارچه ای قابل شستشو
دارد
طول کابل
7 متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...