جاروبرقی بوش مدل BSGL3228GB

Bosch Vacuum Cleaner BSGL3228GB

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: بوش
  • کشور مبدأ برن: آلمان
  • رنگ: آبی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

شعاع عملکرد

یکی از شاخصه های مهم هر جاروبرقی، شعاع عملکرد می باشد. هر چه این شعاع بیشتر باشد، کار با جاروبرقی را آسان تر می کند؛ زیرا دیگر نیاز نیست تا سوکت برق را زود به زود تعویض کنید. جاروبرقی بوش مدل BSGL3228GB دارای سیم به طول 10 متر است. این شعاع عملیاتی همراه با چرخ های روان و وزن کم 5.7 کیلوگرم، کار با جاروبرقی را، حتی برای مدت زمان طولانی راحت کرده است.

برس و نازل ها

نازل ها و برس ها از لوازم جانبی بسیار  حائز اهمیت در جاروبرقی به حساب می آید و ضرورت وجود آن ها همراه با جاروبرقی در هنگام تمیز کردن خانه، بیشتر حس می شود. جاروبرقی بوش BSGL3228  دارای برس مخصوص مبلمان و یک نازل درز و مبلمان می باشد. و همچنین از نازل  کف و فرش برخوردار است که به آرامی بر روی سطوح حرکت کرده و با ایجاد اصطکاک کم، باعث تمیز شدن سطوح می شوند.

 

جاروبرقی 2200 وات بوش مدل BSGL3228GB

 

مخزن جاروبرقی بوش مدل BSGL3228GB

جاروبرقی بوش BSGL3228 دارای کیسه ای کاملا بهداشتی با ظرفیت 4 لیتری می باشد. هنگامی که کیسه پر شد می توانید آن را عوض کنید، به دلیل ظرفیت بالای کیسه، لازم نیست تا آن را زود به زود تعویض کنید. همچنین کمپانی Bosch در این جارو برقی علاوه بر کیسه ی 4 لیتری از ظرف جداگانه ی گرد و غبار 1.2 لیتری بهره می برد. این مخزن دایره ای جهت جلوگیری از تعویض زودهنگام کیسه در جاروبرقی تعبیه شده است که می تواند حجم زیادی از گردو خاک را در  خود جای دهد. این مخزن قابل شستشو می باشد و تخلیه ی آن بسیار راحت است.

 

جاروبرقی 2200 وات بوش مدل BSGL3228GB

 

کنترل قدرت مکش BSGL3228GB

شرکت بوش بر روی بدنه ی جاروبرقی 3228 علاوه بر دکمه ی خاموش و روشن، ولوم الکتریکی چرخشی قرار داده است که به وسیله ی آن می توانید قدرت مکش جارو را انتخاب کنید. این قابلیت باعث استفاده ی بهینه از جارو، کاهش مصرف انرژی و افزایش عملکرد و کارایی می  شود.

 

جاروبرقی بوش مدل BSGL3228GB

قابلیت Dual Filtration در جاروبرقی بوش BSGL3228GB

تا به حال به داشتن جاروبرقی با دو مخزن متفاوت فکر کرده‌اید؟ برای تمیز کردن محیط، جارو کردن یکی از مهم‌ترین مراحل به شمار می‌رود از این رو هر ویژگی که بتواند باعث نتیجه بهتر در این کار شود، برای خریداران اهمیت دارد و مخزن نیز از موارد مهم است. برند بوش برای آن که محصولی منعطف را در اختیار شما بگذارد، قابلیت کیسه و بدون کیسه را به آن اضافه کرده و به شما اجازه استفاده از 2 مخزن متفاوت را می‌دهد. انتخاب بین کیسه‌ای بودن یا مخزن دار بودن جاروبرقی مدل BSGL3228GB بوش بر عهده شما خریداران است اما مزیت‌های آن شامل موارد زیر می‌شود:

  • این ویژگی می‌تواند به شما انعطاف پذیری مناسبی بدهد تا بر اساس شرایطی که دارید یکی از مخزن‌ها را انتخاب کنید.
  • مخزن کیسه‌ای قابل تعویض است به همین دلیل اگر دوست دارید بهداشتی‌تر باشد به راحتی از شر گرد و خاک راحت شوید؛ انتخاب کیسه بهتر است اما این انتخاب می‌تواند هزینه‌هایی داشته باشد.
  • مخزن دائمی می‌تواند تا زمانی که قصد استفاده از این جارو کمپانی بوش را دارید برای شما کاربرد داشته باشد؛ انتخاب این مخزن باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

فیلترهایی برای جاروبرقی بوش 3228GB

یکی دیگر از اجزای مهمی که این دستگاه‌ها برای عملکرد خود به آن نیاز دارند، فیلتر است. فیلتر برای جلوگیری ورود گرد و خاک، مو و پرز و حتی هوای گرم در نظر گرفته شده از این رو حضور آن به عنوان یکی از اجزا جاروها لازم است. این محصول کمپانی آلمانی بوش به 2 فیلتر مجزه شده که یکی از آن‌ها برای هوای خروجی مخزن و دیگری فیلتر هوای خروجی موتور می‌باشد. فیلتر مخزن در پشت مخزن قرار می‌گیرد و فیلتر هوای  موتور در قسمت بالایی دستگاه و در زیر پوشش پلاستیکی آن قرار دارد.  فیلترهایی که برای جاروبرقی بوش BSGL3228GB مورد استفاده قرار گرفته‌اند، ویژگی‌های زیر را دارند: 

  • هر دو فیلتر از لایه‌های مختلفی تشکیل شده‌اند و بافت آن‌ها متراکم  است زیرا در این صورت می‌توانند جذب گرد و غبار را به صورت کامل انجام  دهند.
  • هر دو فیلتر قابل شست و شو هستند و می‌توانید ماهی یک بار یا دیرتر  آن‌ها را بشویید و مجددا در جایگاه مخصوص قرار داده و استفاده کنید.

نگه داری از نازل‌های این جاروبرقی بوش چگونه است؟

از آن جایی که 2 نازل با سایز کوچک برای جاروبرقی بوش BSGL3228GB انتخاب شده، نگه داری آن‌ها اهمیت دارد. کوچک بودن آن‌ها می‌تواند باعث گم شدن و یا افتادن آن‌ها در خانه و آسیب دیدن آن‌ها شود از این رو در طراحی این محصول، محلی را برای نگه داری آن‌ها در نظر گرفته‌اند. برای دسترسی به این محل نگه داری نازل‌ها باید قسمتی از بدنه‌ی آبی رنگ این محصول را به سمت بالا ببرید. با بالا رفتن این پوشش، فضای  نازل‌هایی که در جایگاه خود قرار گرفته‌اند و همچنین فیلتر هوای موتور دیده می‌شود. در واقع این فضا برای نگه داری از نازل‌ها و فیلتر درست شده و شما می‌توانید به راحتی به هر یک از 3 اجزا جارو بوش دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

طبق متن بالا این جارو کمپانی بوش با 2 مخزن کیسه‌ای و پلاستیکی، شعاع عملکرد 10 متر، ظرفیت 4 لیتر و توان مصرفی 2200 وات ساخته شده است.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
بوش
کشور مبدأ برن
آلمان
رنگ
آبی
توان مصرفی
2200 وات
رده مصرف انرژی
A
نوع موتور
موتور جدید پیشرفته HiSpin
نوع جارو
کیسه ای و مخزنی
نوع پاکت
Type G
نوع فیلتر خروجی
HEPA hygienic
نوع لوله
لوله خرطومی پلاستیکی
گنجایش مخزن
4 لیتر 1.2 لیتر
طول سیم
10 متر
شعاع کارکرد
12 متر
میزان صدا
70 دسی بل
لوله تلسکوپی
دارد
مکش متغیر
دارد
اقلام همراه
برس فرش و کف
سایر ویژگی ها
- نشانگر پر بودن مخزن
- دارای دستگیره آرگونومیک
- قابلیت تنظیم قدرت مکش
- مجهزبه سیم جمع کن اتوماتیک
- محافظ پلاستیکی برای محافظت دیوار
- موتور قوی و قدرتمند و در عین حال کم صدا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...