توستر نان جیپاس مدل GBT36536

GBT36536

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • رنگ: مشکی
  • توان مصرفی: 850 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1) 7 تنظیم سایه نان با نشانگرهای LED - با یک چرخش ساده صفحه، 7 کنترل قهوه ای قابل تنظیم کاملاً ترجیحات فردی را از قهوه ای روشن تا تیره و همچنین تردی را در خود جای می دهد. نشانگرهای LED انتخاب یک تنظیمات سایه دار را واضح و آسان می کنند.

2) 3 دکمه برای عملکردهای برشته کردن چندگانه - توستر 2 تکه دارای 3 دکمه برای عملکردهای یخ زدایی، گرم کردن مجدد و لغو است. عملکرد یخ زدایی ابتدا برای یخ زدایی و سپس برشته کردن نان یخ زده است. دکمه گرم کردن مجدد به شما امکان می دهد نان خود را به سرعت گرم کنید بدون اینکه بسوزد در حالی که لغو فرآیند برشته کردن را در هر زمان متوقف می کند. آسان برای استفاده.

3) شکاف های بسیار عریض و اهرم بالابر بالا - شکاف های برشته برای انواع نان و برش های ضخیم تر، مانند نان تست فرانسوی (ضخیم و نازک)، کلوچه، پنکیک یخ زده و شیرینی های توستر طراحی شده اند. هنگامی که برشته کردن به پایان رسید، اهرم کالسکه اضافی به طور خودکار بالا می‌آید و با خیال راحت نان را بالا می‌برد و قطعات کوچک را نیز جدا می‌کند.
4) سینی خرده نان قابل جابجایی و بسته بندی بند ناف راحت - سینی خرده نان کشویی که به راحتی از کف توستر بیرون کشیده می شود، برای تمیز کردن سریع و ساده خرده ها و زباله ها در نظر گرفته شده است. توستر همچنین دارای سیم پیچی برای مدیریت نامرئی سیم های برق در مواقعی که نیاز به نگهداری دارید، دارد.

5) نان برشته شده به طور مساوی و سریع - توستر Geepas 2 برش دارای 7 تنظیمات سایه است که طیف کاملی از گزینه های قهوه ای شدن از روشن، طلایی و تیره را ارائه می دهد که سلیقه هر یک از اعضای خانواده را برآورده می کند. توستر 2 slices با بهترین رتبه نان تست اولیه، هر دو طرف نان را به طور مساوی می‌پزد. کنترل های یخ زدایی، لغو و گرم کردن مجدد برای کارکرد آسان. فناوری گرم کردن را ارتقا دهید تا نان برشته شده خود را در 2 دقیقه آماده کنید. از صبحانه ترد خوشمزه خود لذت ببرید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
رنگ
مشکی
توان مصرفی
850 وات
درگاه قرار گیری نان
2 عدد
تعداد تنظیمات حرارت
7 درجه
قابلیت تنظیم درجه حرارت
توست، گرم کردن و یخ زدایی
دکمه توقف عملیات
دارد
سینی جمع آوری خرده نان
دارد
قابلیت یخ زدایی
دارد
محفظه‌ ی جمع‌ آوری سیم برق
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...