توستر نان ایوولی مدل EVKA-TO7HS

EVVOLI EVKA-TO7HS

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: ایوولی
  • کشور مبدأ برند: ایتالیا
  • رنگ: استیل
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

نقد و بررسی توستر نان ایوولی مدل EVKA-TO7HS

میل کردن یک صبحانه‌ی مفید و مقوی از نیاز های زندگی هر فردی به شمار می‌رود که تأثیر زیادی بر سلامتی، افزایش انرژی و شادابی در طول روز می‌گذارد. تهیه کردن نان تازه هر روز شاید برای همه مقدور نباشد ولی میل کردن نان تازه برای همه‌ی افراد لذت‌بخش است. به همین منظور می‌توانید از کارایی توستر ها بهره برده و نان ها را برشته نمایید. توستر ها به کمک حرارت و اشعه‌ها نان را آماده و گرم می‌نمایند. یک توستر فوق‌العاده باید نان را به صورت یکنواخت برشته کرده و از سوختن نان جلوگیری نماید.

توستر نان ایوولی ایتالیا مدل EVKA-TO7HS دارای بدنه‌ای مدرن و شیک بوده که با رنگ نقره‌ای به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌گردد. این توستر با توان ۹۰۰ وات قابلیت گرم کردن و برشته کردن نان را در زمانی کوتاه برای شما فراهم کرده و به کمک آن می‌توانید از صبحانه‌ای لذیذ و مقوی در کنار خانواده لذت ببرید. این دستگاه همچنین دارای پایه های ضد لغزش بوده که بر روی سطوح لیز مانند کابینت و سرامیک لیز نمی‌خورد. این توستر مجهز به سیستم یخ زدایی، خاموشی خودکار و تایمر نیز می‌باشد. 

ویژگی ظاهری

توستر نان ایوولی ایتالیا مدل EVKA-TO7HS با زیبایی خاص خود، زیبایی را به خانه‌ی شما هدیه می‌دهد. بدنه‌ی این دستگاه کاملا از استیل ضد زنگ بوده که دوام و ماندگاری آن را بالا می‌برد. این بدنه کاملا نقره‌ای بوده که با دیگر لوازم آشپزخانه ست شده و رنگی بسیار پر طرفدار می‌باشد. این توستر ظرفیت ۲ برش نان را به صورت همزمان داشته و کار شما را آسان تر می‌کند. پنل کنترلی در این دستگاه شامل یک اهرم، یک ولوم چرخشی و ۳ دکمه بوده که به کمک آن ها دستگاه قابل تنظیم می‌گردد. به کمک اهرم برش های نان را به داخل دستگاه هدایت می‌کنید و ولوم چرخشی نیز جهت تنظیم دما در ۶ حالت متفاوت تعبیه شده است. این دستگاه دارای سینی خرده نان بوده و از ریخت و پاش نان در داخل دستگاه جلوگیری می‌کند. به لطف پایه‌ های ضد لغزش نیز از لیز خوردن دستگاه بر روی سطوح جلوگیری می‌گردد.

دیگر ویژگی های توستر نان ایوولی ایتالیا مدل EVKA-TO7HS

توان مصرفی که برای این توستر حرفه‌ای و شیک در نظر گرفته شده است، ۹۰۰ وات است و در کوتاه ترین زمان نان را برای صرف صبحانه‌ای خوشمزه کاملا برشته و گرم می‌گرداند. این دستگاه دارای قابلیت یخ زدایی بوده که به کمک آن می‌توانید برش های نان فریز شده را نیز کاملا گرم و برشته کنید. به کمک سیستم تایمر می‌توانید زمان برشته شدن نان را تنظیم کرده و با خیال راحت به کارهای دیگر  رسیدگی نمایید. وزن این دستگاه ۱.۶ کیلوگرم است و به راحتی قابل جابه‌جایی و قابل حمل می‌باشد. 

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
ایوولی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
رنگ
استیل
توان مصرفی
9۰۰ وات
درگاه قرار گیری نان
2 عدد
تعداد تنظیمات حرارت
6 درجه
قابلیت تنظیم درجه حرارت
توست، گرم کردن و یخ زدایی
دکمه توقف عملیات
دارد
سینی جمع آوری خرده نان
دارد
قابلیت یخ زدایی
دارد
محفظه‌ ی جمع‌ آوری سیم برق
دارد
ابعاد
27.5 x 15.5 x 18.5 سانتی متر
وزن
1.6 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...