بخارگر دستی جیپاس مدل GGS25021

Geepas Garment Steamer 1630W

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: سفید
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
2,100,000
2,120,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

1. قدرتمند - این بخارگر لباس دارای یک موتور 1630 واتی چشمگیر است که منجر به نتایج سریعتر و بدون چروک چشمگیرتر می شود. این بخار پز دارای خروجی بخار سرامیکی است که آن را نسبت به سایر مدل ها قدرتمندتر می کند و بخار مداوم یا کنترل دستی را از طریق دکمه روی دسته ارائه می دهد.

2. سبک و قابل حمل - بخارگر لباس قابل حمل به راحتی قابل حمل است، می توان آن را به راحتی در یک چمدان یا کشو ذخیره کرد و فضای کمی را اشغال می کند. مناسب برای انواع افراد از جمله افرادی که کارهای خانه بیش از حد دارند، کارکنان اداری پرمشغله و ... همچنین بهترین انتخاب برای مسافرت یا سفر کاری است.

3. راحت - دیگر نیازی به میز اتو یا اتوهای سنگین نیست، بخارگر دستی جایگزینی عالی برای اتوهای بخار سنتی است که برای استفاده در خانه و به عنوان اتو مسافرتی ایده آل است! گرم کردن سریع امکان راه اندازی و استفاده سریع را فراهم می کند و آن را برای نتایج عالی در آخرین لحظه عالی می کند!

4. همه کاره - بخارگر دستی را می توان به صورت عمودی و افقی بدون از دست دادن عملکرد و بدون نشتی کار کرد. پیراهن‌ها و لباس‌ها، لباس‌های عروسی، اسباب‌بازی‌های نرم را تازه، ضدعفونی یا استریل کنید یا از آن به‌عنوان بخارپز پارچه‌ای برای تازه‌سازی و استریل کردن مبلمان، اثاثه یا لوازم داخلی خانه با لوازم جانبی تخصصی استفاده کنید.

5. خاموش شدن خودکار - این بخارگر Geepas در صورت گرم شدن بیش از حد یا کمبود آب به طور خودکار خاموش می شود تا از اتو بخار محافظت کند و ایمنی شما را تا حد زیادی حفظ کند. نازل ها از طراحی ضد آب خاصی برای جلوگیری از نشت یا تف کردن آب استفاده می کنند، بنابراین نگران آسیب دیدن لباس خود نباشید.

6. بخار بیشتر و مخزن جداشدنی - بخارگر لباس با طراحی سوراخ دو ردیفه جدید می تواند بخار مداوم، قوی و صاف را ارائه دهد. با یک مخزن آب قابل جدا شدن، زمان اتو می تواند 10 دقیقه طول بکشد. بخارشوی لباس مسافرتی به شما این امکان را می دهد که لباس های خود را در هر زمان اتو کنید.

7. بخار دهی عمودی و افقی 2 در 1 - طراحی منحصر به فرد ضد نشتی، می توانید لباس ها را روی میز فشار دهید یا لباس های آویزان را اتو کنید. دیگر نیازی به میز اتو نخواهد بود.

8. گرمایش سریع، قدرت فوق العاده - نازل سوراخ و خروج بخار گسترده بخار را به طور کامل در قسمت پارچه بیشتری نفوذ می کند، جریان بخار مداوم به شدت و به طور یکنواخت برای از بین بردن سخت ترین چین و چروک ها خارج می شود.

9. بخار دهی قوی - اتو بخار با فشار بالا و غلیظ به سرعت لباس های روزانه، کت و شلوار، لباس، پیراهن، کت، کت و شلوار شما را اتو می کند، همچنین برای مبل ها، ملافه ها یا حتی پرده ها کار می کند.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
سفید
توان مصرفی
1630 وات
جنس صفحه
سرامیکی
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
200 میلی لیتر
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
بخاردهی پیوسته
دارد
بخاردهی لحظه ای
45 گرم در دقیقه
زمان شروع به کار
30 ثانیه
سیستم ضد چکه
دارد
قابلیت ضد رسوب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برس برای شستشوی مبل
دارای چراغ در دو پهلوی دستگاه
سیستم بخاردهی پیوسته و با فشار نسبتا بالا
سیستم بخاردهی پیوسته و با فشار کمتر و دمای بالاتر
دارای سر سرامیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...