اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جیپاس مدل GMS11183

Geepas GMS11183 Bluetooth Rechargeable Speaker

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • ولتاژ ورودی: ۳ ولت
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
1,250,000
21%
995,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

  1. BLUETOOTH 5.0 - فناوری بلوتوث 5.0 اتصال پایدارتری را فراهم می کند و از برد 10 متری پشتیبانی می کند که با گوشی های هوشمند و همه دستگاه های بلوتوث سازگار است. برد عملیاتی 10 متری آن را قابل حمل می کند و می توانید بدون نیاز به چسباندن مستقیم آن به تلفن همراه یا دستگاه های دیگر از آن استفاده کنید.
  2. LONG PLAYTIME – ساخته شده با باتری 1200 میلی آمپری با ظرفیت بالا در بلندگوی بی سیم قابل حمل، پشتیبانی از پخش موسیقی طولانی (تعیین شده بر اساس میزان صدا و محتوای صوتی بلندگو پخش شده). اسپیکر بلوتوثی با کیفیت بالا که به موسیقی قدرت می بخشد.      
  3. سازگار - سازگار با همه دستگاه‌های دارای بلوتوث، موسیقی را فوق‌العاده‌تر می‌کند و مهمانی‌ها یا زمان پیک نیک شما را درخشان‌تر می‌کند، پر از سبک جوانی، و پرانرژی شما را درخشان می‌کند. اسپیکر بلوتوث ما برای فضای باز/داخلی، دفتر، خانواده، بازی ها، مجالس، مهمانی ها، و بارها و غیره، به سلیقه شما اعمال می شود.
  4. عملکردهای چندگانه - نه تنها از تماس هندزفری پشتیبانی می کند، بلکه از رادیو FM نیز پشتیبانی می کند. کابل صدا را می توان به کامپیوتر و ماشین وصل کرد و کارت TF و USB را می توان برای پخش موسیقی وصل کرد.
  5. پنل مواد بادوام - بدنه بیرونی این اسپیکر از مواد ABS ساخته شده است. ABS مخفف آکریلونیتریل بوتادین استایرن است. این پلیمر به دلیل استحکام و دوام با ضد آب IPX-4 شناخته شده است. این دستگاه در برابر شکستگی مقاوم بوده و برای ارائه عملکرد طولانی مدت ساخته شده است.
گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدأ برند
امارات
ولتاژ ورودی
۳ ولت
ظرفیت باطری
1200 میلی آمپر ۳ ولت
اتصال دهنده
جک 3.5 میلیمتری صدا , پورت USB , شیار کارت حافظه , بلوتوث
مدت زمان شارژ
4 ساعت
مدت زمان قابل استفاده
5 ساعت
ویژگی ضد آب
IPX4
رادیو
دارد
ورودی AUX
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت پشتیبانی از کارتهای حافظه TF
قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت
ابعاد
20 * 10 * 6 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...