اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP35.31

delonghi ECP35.31 espresso and cappuccino machine

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: دلونگی
  • کشور مبدأ برند: ایتالیا
  • رنگ: استیل
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP 35.31 یکی دیگر از انواع اسپرسوسازهای بسیار قدرتمند شرکت بزرگ دلونگی می باشد که برای مصارف خانگی کاربرد زیادی دارد. با استفاده از این اسپرسوساز شما قادر خواهید بود چندین نوشیدنی گرم همچون اسپرسو، کاپوچینو و ماکیاتو را به راحتی و با بالاترین کیفیت آماده کنید. ظاهر دستگاه بسیار حرفه ای طراحی شده است و با استفاده از ترکیب پلاستیک و استیل حس زیبایی خود را به افراد القا می کند. قدرت دستگاه 1100 وات بوده و برای تهیه قهوه روزانه یک خانواده 4 نفره کافی می باشد.

اسپر سو ساز

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECP 35.31 با توجه به اندازه و قدرتی که دارد، از نازل کف شیر برخوردار نیست. اما نگران نباشید، برای تهیه کاپوچینو می توانید از نازل بخار آن به عنوان تهیه کردن کف استفاده کنید. پس در این دستگاه مخزن مجزایی برای شیر وجود ندارد. اما استفاده از یک مخزن 1.1 لیتری آب در قسمت پشت می تواند نیاز شما را به داشتن چند قهوه آماده برطرف کند.

از مهمترین ویژگی های مخزن آب اسپرسو ساز دلونگی ECP 35.31 می توان به جدا شدن آن اشاره کرد. یعنی پس از چندین بار استفاده و برای شست و شو و همچنین رسوب زدایی می توانید آن را از بدنه دستگاه به راحتی جدا کنید. در قسمت جلویی دستگاه یک کلید چرخشی وجود دارد که با چرخاندن آن به سمت شکل های مورد نظر می توانید نوع قهوه خود را آماده کنید.

برای بستن گروپ نیز باید آن را پاد ساعتگرد بچرخانید. در پیاله هم می توانید از  پودر قهوه و هم از پد استفاده کنید. این دستگاه دارای سینی برای جلوگیری از کثیفی و جمع کردن چکه های قهوه دارد که باعث تمیزی محیط آشپزخانه می شود.

امکانات دیگر اسپرسو ساز دلونگی ECP 35.31

یکی از مهمترین نکاتی که در تهیه و آماده سازی قهوه و کاپوچینو باید به آن دقت داشته باشید، فشار بخار می باشد. قطعا تمامی دستگاه های تهیه کننده قهوه باید با عبور آب داغ با فشار مناسب از بین پودر قهوه، بتوانند خوشمزه ترین آن را تولید کنند. پس استفاده از فشار بخار آب مناسب یکی از بزرگترین چالش ها در خوشمزگی و طعم دار کردن قهوه به حساب می آید.

از این رو اسپرسوساز دلونگی با بکارگیری از یک دستگاه بخار ساز با فشار 15 بار قادر است طعمی دلنشین از انواع اسپرسو را برای شما فراهم کند. پمپ استفاده شده ایتالیایی بوده و قادر است بهترین نوع قهوه را با حفظ رایحه و رنگ گردویی غلیظ آماده کند. مکانیزم تولید بخار و تهیه اسپرسو نیز با توجه به دمای تنظیمی امکان پذیر است.

با استفاده از دکمه ای که در بغل دستگاه و سمت چپ آن نصب شده  است می توانید به طور دستی دما مورد نیاز را تنظیم کنید. همچنین نازل استفاده شده برای دستگاه کاملا مستحکم و مقاوم بوده و در برابر دمای زیاد ذوب نمی شود و جنس آن از عایق می باشد.

 

قهوه ساز دلونگی 35.31

یکی دیگر از قابلیت های اسپرسوساز دلونگی ECP 35.31 تنظیم ارتفاع برای قرار دادن لیوان و یا فنجان در زیر نازل می باشد. یعنی  در زیر نازل خروجی قهوه دو عدد سینی وجود دارد که با برداشتن یکی از سینی ها، می توانید در زیر نازل از لیوانی به ارتفاع 13 سانتی متر استفاده کنید. عموما استفاده از فنجان برای اسپرسو پیشنهاد می شود زیر مقدار کافئین قهوه آنقدر بالا است که با خوردن یک فنجان به آرامشی که می خواهید می رسید. اما کسانی که علاقمندند به صورت لیوانی قهوه میل کنند این امکانات برای آنها سودمند خواهد بود.

تنظیم دما

تنظیم دما با استفاده از تکنولوژی ترموبلاک صورت می گیرد. بکارگیری و استفاده از این تکنولوژی شما را برای آماده سازی بیشتر قهوه کمک کرده و می توانید دمای آب را به راحتی در درجه ای مناسب فیکس کنید. در بین بسیاری از دستگاه های آماده سازی اسپرسو ساز نوع ECP 35.31 دلونگی قابلیت آماده کردن هر نوع نوشیدنی گرم کافئین دار را با قیمت مناسب و اندازه متوسط به پایین دارا می باشد.

پس خرید آن به نفع مشتری خواهد بود که با صرف هزینه کم میتواند بهترین دستگاه را خریداری کند و از آن برای تهیه انواع نوشیدنی های گرم استفاده کند. یعنی برای تهیه چایی و یا آمریکانو نیازمند آب داغ خواهید بود که با  استفاده از نازل بخار می توانید آن را تهیه کنید.

اسپرسوساز دلونگی ECP 35.31 دارای پورتافیلتر 500 گرمی بوده و از 3 عدد فیلتر برخوردار است. اگر قصد آماده کردن اسپرسو و یا لانگ بک را دارید، فیلتر تک شات استفاده شده و اگر نیاز به دبل اسپرسو و یا دبل لانگ بک را دارید می توانید از فیلتر دبل شات استفاده نمایید. همچنین این دستگاه برای پد نیز یک فیلتر ESE دارد. این همه امکانات برای درست کردن انواع اسپرسو با قیمتی ارزان یک برد به حساب می  آید.

برخی از مهمترین خصوصیات اسپرسو ساز دلونگی ECP 35.31

  • طول سیم بکار رفته با توجه به قدرت آن 130 سانتی متر می باشد
  • سیستم تهیه کاپوچینو دستی است
  • ارتفاع نازل تا لیوان قابل تغییر می باشد که یک مزیت است
  • با این دستگاه می توان لانگ بک، لاته ماکیاتو، آمریکانو، کاپوچینو تهیه کرد
  • وزن دستگاه 4 کیلوگرم است
  • در هنگام خالی بودن آب در مخزن هشدار می فرستد
  • امکان آماده شدن سریع آب جوش را دارا می باشد. یعنی سریع آب جوش آماده دسترسی می باشد

اگر به دنبال یک اسپرسو ساز خانگی با تهیه انواع نوشیدنی های گرم کافئین دار و قیمت پایین می باشید که برند محبوبی نیز داشته باشد، قطعا اسپرسوساز دلونگی ECP 35.31 را به شما پیشنهاد می کنیم. برند دلونگی محبوب ترین برند تولید کننده اسپرسوساز بوده و به بسیاری از کشورهای مختلف جهان صادرات دارد و قطعا تمامی لوازم آن نیز به وفور وجود داشته و در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر می  باشد.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
دلونگی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
رنگ
استیل
توان مصرفی
1100 وات
فشار بخار
15 بار
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
ظرفیت مخزن آب
۱.1 لیتر
قابلیت تولید کف شیر
دارد (خودکار)
ارتفاع خروجی قهوه
13 سانتی متر
سیستم کاپوچینو ساز
دارد
نشانگر سطح آب
دارد
نازل بخار
دارد
سینی چکه گیر
دارد
گرم کن فنجان
دارد
سیستم تخلیه بخار
دارد
نوشیدنی های قابل تهیه
آب جوش
اسپرسو
امریکانو
کاپوچینو
کافه لاته
موکا
سایر امکانات
- امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
- سینی چکه گیر
- سیستم گرمایش ترموبلاک
- فیلتر های قهوه تحت فشار و دو جداره
- مخزن آب قابل جابجایی
سایر ویژگی ها
- دارای 2 عدد نازل قهوه
– دارای سیستم خاموش کن خودکار
– قابلیت استفاده از پودر قهوه
– قابلیت تنظیم میزان بخار به صورت دستی
– قابلیت تولید فوم شیر
– مجهز به نشانگر سطح آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...