اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO421

Delonghi BCO421 Combi Espresso Maker Coffee Machine

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: دلونگی
  • کشور مبدأ برند: ایتالیا
  • رنگ: استیل مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
9,500,000
11%
8,499,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی

اسپرسو ساز و قهوه ساز دلونگی مدل BCO421 دستگاهی است با امکانات ویژه و مدرن که انواع مختلف نوشیدنی های گرم را به راحتی درست میکند.درست کردن ده فنجان قهوه در کمترین زمان از قابلیت های مهم این دستگاه میباشد که در قسمت قهوه جوش آن میتوان انواع قهوه دمی نظیر فرانسه را درست کرد.با استفاده از یک سیستم جدید کاپوچینوساز به کمک یک آمولسیون خاص در این دستگاه آماده سازی کاپوچینو را راحت میکند.

سینی نگهدارنده دستگاه این امکان را به شما میدهد تا دیگر نیازی به نگه داشتن فنجان خود هنگام آماده سازی نباشید و سینی دیگری از ریختن قهوه و اسپرسو در کناره دستگاه و زمین جلوگیری میکند و شستشوی آن بسیار راحت است.

مخزن آب در پشت قهوه ساز دلونگی BCO421 تعبیه شده است که با نشانگر سطح آب میزان آب موجود را نشان میدهد و براحتی جدا شده و قابل شستشو میباشد.

بدنه ی این دستگاه ترکیبی از استیل و پلاستیک است. در قسمت بالای دستگاه دکمه هایی برای تنظیم و انتخاب نوشیدنی تعبیه شده است که کار شما را راحت تر میکند.

این دستگاه یک فیلتر تصفیه آب در اختیار شما میگذارد تا مواد اضافی آب و کلر و... را گرفته و نوشیدنی سالم برای شما تهیه میکند.

نحوه تهیه ی قهوه فرانسه

دستگیره ای در سمت راست اسپرسوساز دلونگی BCO421 وجود دارد که با کشیدن آن مخزن آب و قهوه برای شما باز میشود و داخل آن یک فیلتر سه گوش میباشد که 10 پیمانه قهوه برای 10 فنجان قهوه فرانسه را میتوان ریخت.

محفظه آب به ظرفیت 1.2 لیتر هم دقیقا در کنار مخزن قهوه بوده و به اندازه ی ده فنجان میتوانید پر کنید. با عبور آب داغ از میان قهوه، قهوه ی آماده شده به داخل قوری ریخته شده و میتوان مصرف کرد. با فشار دکمه ای روی پنل عملیات تهیه ی قهوه فرانسه آغاز میشود.

مراحل تهیه ی اسپرسو

قسمت چپ اسپرسوساز دلونگی مختص تهیه اسپرسو میباشد و با استفاده از آن میتوان یک یا دو فنجان اسپرسو را بصورت همزمان تهیه کرد.

ابتدا فیلتر را داخل گروپ گذاشته و کافیست تا پودر اسپرسو را داخل گروپ دستگاه ریخته و با تامپر آن را فشرده کنید تا سطح آن صاف شود، سپس گروپ را به دستگاه متصل کرده و قفل کنید.

مخزن قسمت اسپرسو که در سمت چپ دستگاه میباشد را پر کرده و بهتر است با آب تصفیه شده پر شود تا اسپرسویی سالم تهیه کنید چون در این مخزن فیلتری برای تصفیه آب ندارد.اگر در گروپ، قهوه یا پد قهوه قرار نگیرد خروجی آن آب داغ میباشد.

تهیه ی کف شیر

نازل بخار در سمت چپ دستگاه در کنار قسمت اسپرسو ساز میباشد و با چرخاندن دکمه ی ولومی به سمت چپ و قرار گرفتن آن در قسمت بخارنازل شروع به کار میکند. کافیست تا شیر خود را داخل ظرفی فلزی ریخته و نازل را داخل شیر گذاشته و خواهید دید که کف شیر به آسانی درست شده و میتوانید یک کاپوچینو یا لاته ی بسیار عالی را با آن تهیه کنید.

دستگاه BCO421 دلونگی یه دستگاه با کیفیت بوده که بدنه ی استیل آن علاوه بر زیبایی، استحکام بالایی دارد و برای تهیه ی اسپرسو و قهوه ی فرانسه در منازل و یا اداره ها گزینه ی بسیار خوبی هست که از دو قسمت اسپرسوساز در قسمت چپ، قسمت قهوه ساز که در سمت راست دستگاه تعبیه شده است. برای استفاده کافیست ولوم آن را روی OK قرار دهید و وقتی چراغ قرمز شد دستگاه آماده به کار میشود.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
دلونگی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
رنگ
استیل مشکی
توان مصرفی
1750 وات
فشار بخار
15 بار
جنس بدنه
پلاستیک و استیل
ظرفیت مخزن آب
1 لیتر
قابلیت تولید کف شیر
دارد (خودکار)
سیستم کاپوچینو ساز
دارد
نشانگر سطح آب
دارد
نازل بخار
دارد
سینی چکه گیر
دارد
سیستم تخلیه بخار
دارد
نوشیدنی های قابل تهیه
آب جوش
اسپرسو
امریکانو
کاپوچینو
کافه لاته
ماکیاتو
ریسترتو
فرانسه
لانگو
موکا
سایر ویژگی ها
– دارای 2 عدد نازل قهوه
– دارای سیستم خاموش کن خودکار
– قابلیت استفاده از پودر قهوه
– قابلیت تنظیم میزان بخار به صورت دستی
– قابلیت تولید فوم شیر
– مجهز به نشانگر سطح آب
– امکان استفاده همزمان قهوه فرانسه و اسپرسو (دو مخزن جداگانه)
hm

با سلام
دستگاه اسپرسو ساز دلونگی بسیار با کیفیت میباشد .
ممنون از شما

139 روز پیش ارسال پاسخ
علیرضا عباسی

سلام شعبانی عزیز سپاس از اعتماد شما
مبارکتون باشه

139 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...