اسپرسو ساز جیپاس مدل GCM41507

Geepas GCM41507 Cappuccino Maker, 1.5 L

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
4,500,000
16%
3,790,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM41507، از جمله انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی می‌باشد که مشتریان محترم می‌توانند برای تهیه نوشیدنی‌های اسپرسو به راحتی و با بهترین کیفیت، از این دستگاه استفاده نمایند.

دستگاه اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM41507 با داشتن شرایط قدرت مصرفی ۹۶۰ الی ۱۳۴۰ وات و براساس فشار بخار ۱۵ باری که دارد می‌تواند، به عنوان یک دستگاه پرتوان و کاربردی درکنار مصارف شخصی و یا حتی در کافه‌های کوچک، به بهترین نحو ممکن و با کاربری آسانی که دارد مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM41507 به واسطه وجود نازل بخاری که در این دستگاه استفاده شده است، از قابلیت چرخش مناسبی برخوردار بوده و به همین دلیل می‌تواند برای درست کردن انواع قهوه، قهوه ترک، کاپوچینو و غیره مورد استفاده قرار گیرد و برای شما مشتریان محترم لحظه‌های به یاد ماندنی را خلق نماید.

مشخصات کلی دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM41507

اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، می‌توانید با اطلاع از مواردی که در ادامه معرفی می‌شود، با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام نمایید. این دستگاه از نوع اسپرسو ساز می‌باشد و نوشیدنی‌هایی که با این دستگاه می‌توانید تهیه نمایید، کافه، کاپوچینو، لاته، اسپرسو است. متریال استفاده شده در بدنه دستگاه، تلفیقی از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک می‌باشد. این دستگاه با ابعاد (۳۴۰) x(۳۴۰)x (۲۴۰) میلیمتر ساخته شده است و از طرفی این دستگاه با اندازه طول ۲۹۰ میلی متر در بازار موجود می‌باشد. اندازه پهنای موجود در دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس ۲۰۰ میلی متر است و اندازه عمق را ۲۹۰ میلی متر طراحی نموده‌اند. ارتفاع دستگاه ۲۹۰ میلی متر می‌باشد و این دستگاه با وزن ۳ کیلوگرم در بازار عرضه شده است و می‌توانید آن را در بازار به رنگ مشکی پیدا نمایید و با سلیقه خود در کنار وسایل دیگری که در آشپزخانه دارید ست نمایید.

دستگاه از سیستم کاپوچینو ساز برخوردار است. در این دستگاه حالت آماده به کار موجود است و از نشان گر سطح آب در دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس استفاده شده است. این دستگاه علاوه بر این، از قابلیت فیلتر آب بهره مند است. اما قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه در این دستگاه موجود نمی‌باشد. در این دستگاه می‌توانید از طریق ابزار نشانگر سطح آب موجود، مقدار محتوای آب مصرفی را به راحتی مدیریت نمایید. دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس از قابلیت تولید کف شیر برخوردار است و می‌توانید با این راهکار اقدام به تهیه یک فنجان قهوه شیک و زیبا نمایید. علاوه بر این، دستگاه قابلیت استفاده از پودر قهوه نیز دارد و می‌توانید تنظیم میزان بخار را به حالت دستی در دستگاه مدیریت نمایید. اما این دستگاه از قابلیت برنامه‌ریزی برخوردار نمی‌باشد. این دستگاه سیستم گرم کردن فنجان ندارد و از قابلیت سیستم خاموشی خودکار نیز برخوردار نمی‌باشد. در این دستگاه قابلیت نازل بخار موجود است. از طرفی وجود قابلیت تمپر قهوه نیز می‌تواند از امتیازات این دستگاه باشد. اما توجه داشته باشید قابلیت سیستم شستشوی خودکار در این دستگاه وجود ندارد. در این دستگاه از قابلیت‌های آسیاب قهوه، مخزن شیر و صفحه نمایش نیز استفاده نشده است. دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس از قابلیت سینی چکه گیر نیز برخوردار است.

میزان توان در دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس ۹۶۰/۱۱۴۰ وات است و این دستگاه از میزان فشار بخار ۱۵ بار برخوردار است. میزان ظرفیت مخزن در این دستگاه ۱.۵ لیتر لحاظ شده است و از تعداد یک نازل قهوه برخوردار می‌باشد. طول سیم در دستگاه قهوه ساز اسپرسو ساز جی پاس نیز ۰.۹۵ متر است.

اقلام همراه دستگاه اسپرسو ساز جی پاس مدل GCM41507

  • پرتافیلتر
  • یک سبد فیلتر
  • تمپر
  • تبدیل دوشاخه
  • دفترچه راهنما
گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
کشور مبدأ برند
امارات
رنگ
مشکی
فشار بخار
20 بار
توان مصرفی
1140 وات
جنس بدنه
تلفیقی از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک
نوشیدنی های قابل تهیه
کاپوچینو – کف شیر - اسپرسو – کافه لاته - آب جوش - چایی و سایر نوشیدنی های گرم
کاربرد
منزل – محل کار – کافه های کوچک – مراکز خرید و سوپر مارکت ها
سيني چکه گير
دارد
گنجایش مخزن آب
۱/۵ لیتر
مناسب مصرف روزانه
۲۰ فنجان
سایر ویژگی ها
دارای قطع کن اتوماتیک
قابلیت کار به صورت دستی
نیمه اتوماتیک
ولتاژ 240v-220v
دارای بویلر (دیگ بخار ) از فولاد ضد زنگ
جنس صافی فولاد ضد زنگ
اقلام همراه
پرتافیلتر
یک سبد فیلتر
تمپر
دفترچه راهنما
ابعاد
340x240x340 میلی متر
بابک تبیانیان

بهترین اسپرسوساز خانگی

324 روز پیش ارسال پاسخ
عبدالمنان سقر

خیلی عالی بود دست شما درد نکنه🌹

164 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

عالی

164 روز پیش ارسال پاسخ
عبدالمنان سقر

عالی بود خیلی ممنون

164 روز پیش ارسال پاسخ
عبدالمنان سقر

عالی

164 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...