اجاق برقی جیپاس مدل GIC33013

Geepas GIC33013 2000W Digital Infrared Cooker

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
2,850,000
23%
2,197,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1. صفحه نمایش LED 4 رقمی، کنترل لمسی - این اجاق گاز القایی زمان را روی یک صفحه LED 4 رقمی نشان می دهد. این امکان تنظیم سریع را فراهم می کند و می توان به راحتی با کنترل های لمسی که در بالا قرار دارد، کار کرد. آشپزی را حرفه ای، دقیق و سریع می کند.
2. پخت سریع و دقیق، تمیز کردن آسان - این اجاق گاز قابل برنامه ریزی دارای عملکرد تایمر است که می تواند برای پخت و پز غذا وجود داشته باشد. دقت در کنترل ها امکان کنترل حداکثری روی حرارت و بافت غذا را فراهم می کند. طراحی آن ساده است و به راحتی تمیز می شود.

3. 8 سطح قدرت/دما - این اجاق گاز سطوح مختلف دما (60 تا 240 درجه) و قدرت (200 وات - 2000 وات) را ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا همه غذاهای آشپزخانه خود را با لطافت و لطافت کامل بسازید. شما می توانید آن را به راحتی تنظیم کنید. اکنون می توانید دستور العمل های مختلفی را امتحان کنید و همه آنها را با مهارت های متخصص درست کنید.

4. ویژگی خاموش شدن خودکار - این اجاق گاز برقی زمانی که برای زمان خاصی از آن استفاده نمی شود به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی از گرمای بیش از حد دستگاه محافظت می کند و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری می کند و آشپزخانه شما را ایمن نگه می دارد.

5. گرمایش بالا/کم، حفاظت از ولتاژ - این اجاق گاز مادون قرمز Geepas دارای تنظیم دمای بالا و پایین قابل تنظیم مطابق با نیاز شما است. نیازی به نگرانی نیست در حالی که نوسانات ولتاژ اتفاق می افتد، به آرامی کار می کند

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدأ برند
امارات
رنگ
مشکی
توان مصرفی
2000 وات
نوع اجاق
برقی
تعداد شعله
تک شعله
ترموستات
دارد
سایر ویژگی ها
- کنترل با پنل لمسی
- قابلیت تنظیم 8 سطح دما
- قطع ایمنی خودکار
- فیوز حرارتی برای محافظت در برابر گرمای بیش از حد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...