اتو مو جیپاس مدل GHS86016

Powerful Hair Straightener Geepas GHS86016

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
990,000
20%
797,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1) چراغ نشانگر LED، صفحات سرامیکی - یک چراغ نشانگر LED کوچک به شما امکان می دهد بدانید که دستگاه در حال کار است و آماده استفاده است. همه ما انواع مختلفی از موها را داریم. این یک ابزار برای همه کار می کند زیرا سطوح مختلفی از گرما را ارائه می دهد و برای همه انواع مو از فر روشن تا موهای مجعد پرپشت کارآمد است.

2) کنترل دما- این اتو مو کنترل دما بسیار دقیقی را ارائه می دهد تا گرما را به طور مساوی توزیع کند و حتی موهای ضخیم و مجعد را به راحتی صاف کند. استفاده از آن بی خطر است و دما را با دقت حفظ می کند تا از آسیب به مو جلوگیری کند. دمای 200 درجه سانتیگراد، به شما امکان می دهد درجه حرارت را مطابق با ترجیح خود تغییر دهید. هر دمایی که انتخاب کنید، آماده استفاده خواهد بود.

3) بند ناف چرخان، دسته قابل قفل - دسته به راحتی قفل می شود و دارای حفاظت حرارتی است. سیم چرخشی 360 درجه از گره خوردن جلوگیری می کند و حالت دادن به موهای خود را از هر زاویه ای راحت تر می کند. طراحی بسیار کاربر پسند برای حمل راحت و عمر طولانی تر. این محصول به گونه ای ساخته شده است که محکم بوده و عملکرد طولانی مدتی را ارائه می دهد.

4) بخاری PTC، متناسب با همه انواع مو - گرمای بالای سالن حرفه ای را با کنترل های چرخان دریافت کنید. با تنظیمات دمایی مختلف (تا 200 درجه سانتیگراد) برای انواع مو. بخاری PTC دمای ثابت و بالا را حفظ می کند و در عین حال یون های منفی را آزاد می کند و در نتیجه موهایی صاف و سالم و بدون وز دارد.

5) حلقه آویز - دارای صفحات شناور ضد الکتریسیته ساکن، سرامیکی و صاف (25 در 90 میلی متر) و صاف کننده 4 برابر محافظت بیشتر، درخشندگی بیشتر و ایستایی کمتر را ارائه می دهد. این محصول به گونه ای ساخته شده است که محکم بوده و عملکرد طولانی مدتی را ارائه می دهد. دارای یک حلقه آویز دستی، آویزان کردن آسان.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدأ برند
امارات
رنگ
مشکی
نوع صفحات
باریک
جنس صفحات
سرامیک پیشرفته
مدت زمان گرم شدن اتو مو
۲۰ ثانیه
قابلیت تنظیم دما
دارد (حداکثر ۲۲۰ درجه)
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیم گردان
دارد
چراغ نشانگر LED
دارد
سایر ویژگی ها
طول سیم ۲ متر
حداکثر دما 2۲0 درجه
گرم شدن سریع
دارای سیم اینفرارد
دارای سیستم قفل صفحات
دارای طراحی فوق العاده شیک
مخصوص مصارف خانگی و سالن
اقلام همراه
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...