اتو مسافرتی جیپاس مدل GSI7805

Geepas 800W Dry Iron with Foldable Handle

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: سفید بنفش
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
1,300,000
10%
1,175,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1. صفحه زیره نچسب - صفحه پایه این اتو دارای روکش نچسب بوده و برای انواع پارچه مناسب است. این روکش ماندگاری بالایی دارد و به راحتی روی پارچه می لغزد بدون اینکه بچسبد.

2. فشرده، سبک و کارآمد - این اتوی خشک 800 واتی سبک وزن است و به راحتی می توان از آن برای به دست آوردن لباس های کاملا اتو شده با مصرف انرژی کمتر استفاده کرد. به سرعت گرم می‌شود تا لباس‌های اتوکشی شده را در مدت زمان کوتاهی دریافت کند.

3. کنترل ترموستات قابل تنظیم، محافظت در برابر گرمای بیش از حد - کنترل کننده ترموستات درست زیر دسته قرار می گیرد تا دسترسی آسان برای تنظیم دمای مورد نظر با توجه به پارچه های شما داشته باشد. و سپس آماده برای برداشتن چین و چروک بدون زحمت. و پس از رسیدن به دمای مورد نظر، خاموش شدن خودکار را دریافت کنید.

4. دسته تاشو و چراغ نشانگر - استفاده از اتو با دستگیره های تاشو بسیار راحت است و برای اطلاع از وضعیت روشن/خاموش فعلی، دارای چراغ پیلوت است. آسان برای نگهداری و حمل، در یک مکان بسیار کوچک قرار می گیرد.

5. دکمه steam SHOT، مخزن آب شفاف - یک پرس اسپری آب به از بین بردن چین های سخت کمک می کند تا لباس های صاف و کامل را در عرض چند دقیقه به دست آورید. شما به راحتی می توانید سطح آب را ببینید زیرا دارای مخزن آب شفاف است.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
سفید بنفش
توان مصرفی
800 وات
جنس کفی
سرامیکی
مخزن آب
دارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
چراغ نمایشگر
دارد
دسته تاشو
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...