اتو بخار پایه دار مایر مدل MR-1044

Maier Mr-1044 Steam Iron

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Maier
  • کشور مبدا برند: آلمان
  • توان مصرفی: ۲۲۰۰ وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

اتو بخار پایه دار مایر مدل MR-1044 یکی از اتو بخارهای تولید شده توسط کمپانی مایر می‌باشد که بسیار پر کاربرد است. این محصول در 2 حالت بی سیم و با سیم قابلیت استفاده دارد که در میان اتوها تک و خاص است و همچنین کاربری اتو را بسیار راحت کرده است. قابلیت استفاده بدون سیم از اتو بخار این امکان را به شما می‌دهد تا بدون محدودیت از اتو استفاده کنید. قابلیت تنظیم دما در این اتو باعث می‌شود تا پارچه‌های پشمی، کتان و ابریشم با دمای مناسب خود اتو شوند. اتو بخار شارژی مایر مدل MR-1044 می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی برای خانواده‌ها باشد، در ادامه با ما باشید تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

اتو بخار مایر محصول کدام کشور است؟

اتو بخار مارک مایر ساخت کشور آلمان است. این کمپانی در حال حاضر محصولاتش را در کشور چین و با نظارت مهندسین آلمانی مونتاژ و تحت لیسانس آلمان به سراسر دنیا صادر می‌کند. تقاضای زیاد بازار و وجود نیروی کار فراوان موجب شده تا مایر محصولاتش را در چین تولید کند.

اتو بخار مایر به دلیل استفاده شارژی و بدون سیم به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اتو در میان کاربران تبدیل شده است. کاربری آسان، وزن سبک و طراحی ارگونومیک، قابلیت بخاردهی به صورت عمودی، قطع هوشمند سیستم در برابر استفاده نادرست همه از دلایلی است که این محصول را پر طرفدار کرده است.

بررسی مشخصات اتو بخار پایه دار مایر مدل MR-1044

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و نحوه عملکرد اتو بخار پایه دار مایر مدل MR-1044 با ما همراه باشید.

توان مصرفی 2200 واتی

اتو بخار مایر با توان مصرفی 2200 وات و قابلیت تنظیم دما در لباس‌های پشمی، ابریشمی و کتان می‌تواند لباس‌ها را با قدرت بسیار بالا و با دامای مناسب خود اتو کند. به طوریکه قادر است عمیق‌ترین و قدیمی‌ترین چروک‌ها را در لباس‌ها از بین ببرد.

کفی سرامیکی اتو

کفی اتو از سرامیک ساخته شده است که قابلیت انتقال دما را در زمانی سریع فراهم می‌کند. همچنین حرارت در این کفی به طور یکدست در تمامی سطح اتو پخش می‌شود و در اتو کشیدن بهتر لباس‌ها بسیار موثر است.

مخزن آب 330 میلی لیتری

اتو مایر دارای مخزنی به بزرگی 330 میلی لیتر است. با وجود این مخزن می‌توانید حجم زیادی از لباس‌ها را بدون وقفه اتو کنید. با وجود سیستم ضد رسوب در اتو بخار مایر می‌توانید از آب شهری درون مخزن اتو استفاده کنید و نگران رسوب املاح در اتو نباشید.

قابلیت‌ ویژه اتو بخار 1044 مایر

از قابلیت‌های کاربردی و ویژه در اتو بخار مایر می‌توان به شارژی بودن آن اشاره کرد، با استفاده از این قابلیت می‌توانید از اتو در هر مکانی استفاده کنید. پایه نگهدارنده در این اتو بخار برای استفاده راحت‌تر شما طراحی شده است. طول کابل در اتو بخار مایر 2 متر است که امکان اتو کشیدن لباس‌ها را بدون محدودیت فراهم می‌کند.

بخاردهی عمودی

اتو بخار مایر مدل MR-1044 قابلیت بخاردهی به صورت عمودی را دارد که قابلیت بسیار کاربردی در اتو بخارها می‌باشد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید انواع پرده و لباس مجلسی را در منزل بدون نیاز به مراجعه به اتوشویی در زمانی سریع و با کیفیتی بسیار خوب اتو کنید.

سیستم ضد چکه موجود در این اتو موجب شده که بدون نگرانی از لک شدن لباس‌ها بر اثر چکه کردن آب داخل مخزن آن ها را اتو کنید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Maier
کشور مبدا برند
آلمان
توان مصرفی
۲۲۰۰ وات
جنس کف
سرامیک
گنجایش مخزن آب
۳۳۰ میلی لیتر
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
مخزن آب
دارد
اسپری آب
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
بخار دهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
مخزن رسوب
دارد
طول سیم
۲ متر
سایر ویژگی ها
همراه با پایه نگه دارنده مخصوص
امکان استفاده با سیم و بدون سیم
قابلیت کمپرس بخار
تنظیم 3 منظوره جهت پارچه های پشمی ، کتان و ابریشم
قطع هوشمند سیستم در مقایل استفاده نا صحیح

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...