اتو بخار فیلیپس مدل DST7060

Philips DST7060 Steam Iron

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Philips
  • کشور مبدا برند: هلند (مونتاژ اندونزی)
  • توان مصرفی: 3000 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
6,000,000
13%
5,249,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

معرفی اتو بخار فیلیپس مدل DST7060

اتو بخار فیلیپس مدل DST7060 یکی از محصولات خوب و باکیفیت برند محبوب Philips است که با توان 3000 وات، گرم کردن سریع و عملکرد قدرتمندی را برای از بین بردن چروک لباس ها ارائه می دهد.

بخاری که از کف اتو خارج می‌ شود، از حجم بالایی برخوردار بوده که چروک  های لباس ‌ها حتی عمیق ترین ها را به خوبی صاف می ‌کند. امروزه داشتن ظاهر آراسته برای افراد بسیار مهم بوده و یکی از نیازهای آراستگی، لباس های مرتب و صاف است. با وجود اتوی باکیفیت و قدرتمند Philips DST7060 می توانید در عرض چند دقیقه به لباس‌ هایتان ظاهر خوبی‌ دهید.

مشخصات اتو فیلیپس مدل DST7060

  • ظرفیت مخزن آب

به لطف یک مخزن بزرگ آب 300 میلی لیتری، نیاز به پر کردن مجدد کمتری است که به شما امکان می دهد لباس های بیشتری را در یک دفعه اتو کنید. این حجم از آب جهت بخاردهی پیوسته، بخاردهی لحظه ای، بخاردهی عمودی و اسپری کردن آب روی لباس ها کاربرد دارد.

  • میزان بخاردهی

بخاردهی مداوم تا 55 گرم در دقیقه برای از بین بردن سریع چروک ها از قدرت خوبی برخوردار است. جهت محو چروک های عمیق تر می بایست از بخاردهی لحظه ای استفاده کنید که در این اتو با 250 گرم در دقیقه به عمق پارچه ها نفوذ می کند تا به راحتی چین های سرسخت را صاف کند.

عملکرد بخار عمودی نیز به شما امکان می دهد لباس ها را درست روی چوب لباسی صاف کنید و چین و چروک های پارچه های آویزان مانند پرده را بدون نیاز به میز اتو از بین ببرید.

  • تنظیم درجه حرارت

عملکرد کنترل دما و تنظیم بخار در این اتو آسان و دقیق بوده و شما همیشه دما و بخار مناسب برای اتوکشی لباس های خود خواهید داشت. دما توسط دکمه چرخشی و بخار توسط دکمه های فشاری روی دسته قابل تنظیم است.

  • سیستم ضد چکه

سیستم ضد چکه با جلوگیری از نشتی قطره های آب، لباس ها را در حین اتو کردن تمیز نگه می دارد.

  • سیستم رسوب زدایی

سیستم رسوب زدایی Quick Calc Release کمک می کند، در مخزن‌ آب رسوب تشکیل نشود. بنابراین حجم بخار زیاد، به مدت طولانی از منافذ خارج شده و عملکرد دستگاه همیشه عالی و قدرتمند است.

  • سیستم خاموش شدن خودکار

اگر اتو را ثابت رها کنید، خود به خود خاموش می شود. چنانچه اتو روی کفی باشد، پس از 30 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود. همچنین اگر اتو روی قسمت پایه باشد، پس از 8 دقیقه عدم استفاده به طور خودکار خاموش می گردد.

طراحی بدنه

طراحی جذاب، مدرن و رنگ مشکی اتو بخار فیلیپس مدل DST7060 قطعا شما را شیفته خود خواهد کرد. پر و خالی کردن آب دستگاه از طریق دریچه بزرگ با درب شفاف که جلوی بدنه تعبیه شده صورت می پذیرد.

کفی اتو از جنس استیم گلاید SteamGlide Elite انحصاری فیلیپس، شکل سر خوردن بهتر و حداکثر مقاومت در برابر خراش را دارا می باشد. وزن سبک اتو با وجود دسته ارگونومی و نرمی که دارد اتوکشی را به کاری ساده و لذت بخش تبدیل کرده است.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Philips
کشور مبدا برند
هلند (مونتاژ اندونزی)
توان مصرفی
3000 وات
جنس کف
کفی SteamGlide Plus
میزان بخاردهی پیوسته
50 گرم در دقیقه
میزان بخاردهی لحظه ای
250 گرم در دقیقه
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
300 میلی لیتر
سیستم ضد رسوب
Quick Calc Release
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
اسپری آب
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
بخار دهی عمودی
دارد
مخزن ضد رسوب
دارد
حالت ECO
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2 متر
سایر ویژگی ها
- نشانگر آماده به کار
- قابلیت اسپری کردن آب
- مناسب تمام پارچه ها
- خاموش شدن خودکار
- قطع کن خودکار
- عملکرد ضد رسوب
- دارای قابلیت سیم گردان 360 درجه
- سیستم رسوب زدائی بهینه جهت استفاده از آب معمولی با املاح
- خاموش شدن خودکار بعد از ۳۰ ثانیه در صورت ثابت ماندن اتو روی لباس و خاموشی خودکار بعد از ۸ دقیقه در صورت روشن ماندن در حالت ایستاده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...