آسیاب قهوه دلونگی مدل KG89

DELONGHI Coffee Grinder KG89

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: دلونگی
  • کشور مبدأ برند: ایتالیا
  • رنگ: استیل مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
3,000,000
1%
2,989,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

قهوه یکی از لذت بخش ترین و محبوب ترین نوشیدنی های دنیاست که خواص بی شماری برای بدن دارد و علاوه بر رفع خستگی، سرشار از آنتی اکسیدان است که با عوامل بیماری زا مقابله می کند و بدن را سالم نگه می دارد. برای همین تولید کنندگان لوازم خانگی دستگاهی را به بازار معرفی کرده اند که بتواند دانه های درشت قهوه را به ذرات ریز و کاملا پودر شده در بیاورد. یکی از این دستگاه های خانگی آسیاب قهوه دلونگی KG89 است که در این مقاله قصد داریم به بررسی این دستگاه پرکاربرد اشاره کنیم.

آسیاب قهوه دلونگی KG89

مشخصات ظاهری آسیاب قهوه دلونگی KG89

آسیاب قهوه دلونگی به رنگ استیل شیک و براقی ساخته شده است که در آشپزخانه شما جلوه گری می کند و اکثر لوازم برقی شما و کابینت های شما به راحتی ست می شود و هم خوانی پیدا می کند که ترکیب زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد. این آسیاب کوچک اما با کیفیت و کاربردی در ابعاد 260*130*160 به ترتیب ارتفاع* عرض* عمق در بازار وجود دارد که وزنی معادل 1.7 دارد و کوچک و جمع و جور است. شما می توانید از بابت جای دادن و جابه جایی این دستگاه هیچ نگرانی نداشته باشید؛ چون جای کمی را در گوشه ای از آشپزخانه یا در کابینت شما اشغال می کند.

  • قدرت دستگاه

این دستگاه از موتور مستحکم و پر قدرت برخوردار است و با قدرت 110 وات تمام ذرات درشت قهوه را به ذرات ریز در می آورد و تا 12 فنجان را پاسخگوست و شما می توانید با این دستگاه 12 عدد فنجان قهوه تهیه کنید و به میهمانانتان بدهید. و از عطر و طعم دلنشین قهوه در منزل تان بهره ببرید. هم چنین این آسیاب قهوه دلونگی حالت نیمه صنعتی هم دارد که علاوه بر مصارف خانگی در کافی شاپ های کوچک قابل استفاده است و بهترین کارایی را از خود نشان می دهد

  • تیغه های دستگاه

این آسیاب برقی پرکاربرد دو تیغه دارد که از جنس ترکیبی از استیل و فولاد ناب هستند به طوری که کاملا بهداشتی ساخته شده اند و از فرسایش دستگاه جلوگیری می کنند. این تیغه های فولادی شبیه به آسیاب های سنگی عمل می کنند تمام دانه های درشت قهوه را به ریزترین ذرات ممکن تبدیل می کنند تا شما بتوانید از از طعم ناب قهوه لذت ببرید.

آسیاب قهوه دلونگی KG89

  • جنس محفظه

این دستگاه آسیاب قهوه دلونگی دو مخزن دارد که یکی برای ریختن ذرات درشت قهوه است و دیگری محفظه ای مخصوص قهوه آسیاب شده است. جنس این محفظه های دستگاه از پلاستیک ساخته شده است و درب شفافی دارد که امکان مشاهده اندازه درشتی قهوه داخل مخزن را فراهم می کند تا شما بسته به سلیقه و نیاز خود از درجه نرم ( اسپرسو ) تا درجه زبر ( فرنچ پرس ) قهوه را تعیین کنید.

  • عملکرد دستگاه

این دستگاه کارایی ساده و عمکرد راحتی دارد؛ به طوری که دانه های درشت قهوه در مخزن بالایی دستگاه ریخته می شود و بعد از فشردن دکمه دستگاه روشن  می شود و دانه های قهوه شروع به آسیاب شدن می کنند. بعد از اینکه قهوه آسیاب شد، به داخل مخزن دوم می ریزد. بعد از اینکه قهوه تان به اندازه و  مقدار نیازتان تبدیل شد، می توانید آن را خارج کنید و قهوه پودر شده را دم کنید و بنوشید.

  • ایمنی دستگاه

از آن جایی که سازندگان این آسیاب برقی علاوه بر تامین آسایش و رفاه حال مصرف کنندگان خود به ایمنی این دستگاه هم اهمیت داده اند، این آسیاب را طوری طراحی کرده اند که در صورت جدا شدن مخزن بلافاصله دستگاه خاموش شود تا بتوان از اتفاقات ناگوار بعد از آن ممانعت کرد و به این ترتیب، ایمنی این دستگاه کاملا تضمین شده است.

  • پایه ضد لغزش

این آسیاب باکیفیت به پایه ضد لغزش مجهز شده و به گونه ای ساخته شده است که هنگام کار با این دستگاه از لرزش های اضافی و تکان های بی خودی جلوگیری می کند و مانع از ریخت و پاچ و کثیف کردن آشپزخانه می شود.

  • ظرفیت آسیاب قهوه دلونگی KG89

این دستگاه تا 120 گرم ظرفیت قهوه دارد و شما می توانید بدون اینکه مکرر قهوه در داخل مخزن آن بریزید، حجم زیادی از دانه های درشت قهوه را داخل مخزن بیندازید و آن ها را آسیاب کنید.

  • شست و شوی آسان

مخازن و ظرف های این دستگاه به راحتی از هم جدا می شوند و شما می توانید به راحتی آن ها را در ماشین ظرفشویی بیندازید و یا خودتان این ظرف ها را با دست بشویید.

قابلیت های دیگر دستگاه

از ویژگی های دیگر و منحصر به فرد این آسیاب قهوه باکیفیت می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • مجهز به بیش از 30 عدد درجه برای آسیاب کردن
  • محفظه برای جمع کردن سیم برق
گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
دلونگی
کشور مبدأ برند
ایتالیا
رنگ
استیل مشکی
توان مصرفی
110 وات
ظرفیت آسیاب کن
120 گرم
تنظیم سرعت
دارد
پایه ضد لغزش
دارد
سایر ویژگی ها
- محفظه قهوه 120 گرمی
- مناسب برای 12 فنجان در هر بار استفاده
- دارای دکمه خاموش و روشن
- تیغه ی رویی برای نظافت آسانتر قابل جدا شدن است
- آسیاب از درجات نرم تا درشت .
- قابلیت تنظیم برای تعداد 2 تا 12 فنجان و خاموشی خودکار بعد از آسیاب کردن میزان مشخصی از قهوه
- دارای مخزن پودر قهوه قابل حمل و جداسازی
- سیستم ایمنی دستگاه در زمان برداشته شدن مخزن قهوه یا مخزن پودر قهوه به صورت خودکار حرکت تیغه ها را متوقف می کند.
- متوقف کردن حرکت خودکار تیغه ها هنگام برداشته شدن مخزن پودر قهوه
- آسیاب نیمه صنعتی مناسب برای منزل ، سوپرمارکت ها ، فروشگاهها ، کافه ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...