اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی پاس مدل GMS8567

Geepas GMS8567 - 12-Inch Trolley Bluetooth Speaker

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
6,000,000
10%
5,449,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

اسپیکر قابل حمل - با استفاده از ساب ووفر قدرتمند و قابل حمل ما مهمانی را با خود بیاورید! این اسپیکر ۱۲ اینچی با باتری مجهز به دسته و چرخ‌های چرخ‌دار است، بنابراین می‌توانید ساعت‌ها سرگرمی کارائوکه را به خانه، مدرسه، اداره یا جشن تولد خود بیاورید!

SOUND SYSTEM - با کارت خوان TF، ورودی میکروفون، ورودی USB، رادیو FM، قابلیت جفت شدن بی سیم و ورودی کابل کمکی، این سیستم برای هر نوع تجمعی آماده است! میزبان یک مهمانی کارائوکه در فضای باز، درب صندوق عقب یا باربیکیو در حیاط خلوت باشید.

جلوه‌های نور رنگارنگ - بلندگوی مهمانی قابل حمل Geepas چیزی فراتر از سروصدا را به ارمغان می‌آورد - آنها یک نمایش نوری فراگیر را ارائه می‌کنند تا دور هم جمع شدن شما را به سطح بعدی برساند.

کنترل از راه دور - این بلندگو راه حل بی سیم نهایی را برای دستگاه موسیقی ارائه می دهد. با کنترل از راه دور همراه، می‌توانید صدا را افزایش دهید، رد شوید، مکث کنید یا به عقب برگردانید. شما همچنین می توانید تلفن یا تبلت خود را برای کنترل بی سیم اضافی متصل کنید!

خروجی PEAK MUSIC POWER - این آمپلی فایر با باتری قابل شارژ با دوام طولانی، درایور 12 اینچی و PMPO 45000 وات (خروجی حداکثر توان موسیقی)، قدرت کافی برای نشان دادن مهارت های گیتار، آواز یا رقص شما ارائه می دهد!

حمل و نقل آسان - این اسپیکر با یک دسته تلسکوپی و همچنین چرخ های چرخدار واقع در پایه به همراه یک دسته چرخ دستی برای جابجایی آسان در جاده و خارج از آن، حمل و نقل آسان تر است.

چراغ های LED - تأثیری که نورپردازی در مهمانی می گذارد هیجان را افزایش می دهد! چراغ های LED پر جنب و جوش جمعیت شما را در تمام طول شب سرگرم می کند. ترکیب کیفیت صدای استثنایی با آرایه نور LED خیره کننده رویداد شما را به سطح بالاتری می برد.

میکروفون بی‌سیم - میکروفون‌های بی‌سیم شامل این میکروفون‌ها می‌شوند که می‌توانند برای سخنرانی یا خواندن کارائوکه استفاده شوند، زیرا می‌توانید موسیقی را از طریق پورت USB پخش کنید.

کنترل از راه دور بی‌سیم - با کنترل از راه دور بی‌سیم همراه، می‌توانید از راحتی بیشتر در تنظیم هر یک از عملکردهای پخش کننده MP3، از جمله بی‌صدا کردن، صدا، حالت، EQ، ضبط، انتخاب آهنگ‌ها و غیره لذت ببرید.

جریان صوتی بی سیم - ورودی USB و ورودی TF داخلی گزینه های عالی برای پخش موسیقی شما هستند. استفاده از ادغام بلوتوث بسیار آسان است و بسیار قابل اعتماد است. شما می توانید موسیقی را از تلفن بلوتوث یا پخش کننده MP3 خود برای پخش بر روی بلندگو انتقال دهید.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدأ برند
امارات
رنگ
مشکی
توان خروجی
220 وات
قدرت وات pmpo
۴۵۰۰۰ وات
سایز میدرنج
۱۲ اینچ
زمان شارژ شدن
۴ ساعت
بازدهی شارژ با صدای حداکثر
۴ ساعت
نوع اتصال
بی‌سیم (امکان استفاده از برق مستقیم)
جنس بدنه
پلاستیک و فایبر
تعداد پورت میکروفون
۲ عدد
بلوتوث
دارد
پورت USB
دارد
ورودی کارت حافظه
دارد
ورودی صدا aux
دارد
تنظیمات تریبل و بیس
دارد
تنظیمات میکروفون و اکو
دارد
نمایشگر
دارد
رادیو
دارد
ریموت کنترل
دارد
رقص نور
دارد
امکان اتصال به باتری خودرو
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...