آب مرکبات گیری جیپاس مدل GCJ9900

Geepas 1 L Citrus Juicer- GCJ9900N

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • رنگ: سفید
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
1,500,000
40%
909,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1. Geepas 25 WATT MOTOR - آب میوه های تازه یک میان وعده خوشمزه و بخشی ضروری از یک رژیم غذایی سالم و متعادل است. یک آبمیوه‌گیری خوب می‌تواند آب میوه تازه را در اختیار شما قرار دهد و در عین حال طعم، طعم و مواد مغذی طبیعی خود را حفظ کند.

2. ظرفیت 1 لیتر - پارچ آبمیوه گیری می تواند تا 1 لیتر مایع را در خود جای دهد. می توانید بدون نیاز به خالی کردن آن قبل از هر بار استفاده، یکباره آب بیشتری استخراج کنید. به این ترتیب این دستگاه مقدار مناسبی آبمیوه تازه را برای همه در یک زمان آماده می کند.

3. پارچ آسان با دسته - ظرف شفاف با اندازه سخاوتمندانه یک محفظه محافظت شده ایجاد می کند تا اطمینان حاصل شود که ماده در داخل ظرف نگهداری می شود، آشفتگی را از بین می برد و میز کار شما را تمیز نگه می دارد. علاوه بر این، دارای یک دهانه و پوشش ساده است تا امنیت و دقت را بهبود بخشد و در عین حال بهترین استفاده را از آب میوه های خوشمزه خود ببرید.

4. فواره برای ریختن آسان - ریختن آب میوه خود را در یک کوزه یا کاسه مخلوط کن واقعاً آسان است. ظرف آب میوه دارای دسته پهن و لبه ریزش است تا کار را بسیار ساده کند.

5. عملکرد شروع و توقف - فقط فشار ملایم مخروط پس از قرار دادن میوه، موتور را برای استخراج آب در ظرف روشن می کند. این دستگاه نوشیدنی های خوشمزه تولید می کند و طعم طبیعی و مواد مغذی را حفظ می کند. از آب میوه های سالم و تازه در خانه خود لذت ببرید

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدأ برند
امارات
رنگ
سفید
توان مصرفی
25 وات
حجم مخزن
1 لیتر
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم
نوع عملکرد
فشاری
تعداد مخروطی
2 عدد (بزرگ و کوچک)
قابلیت آبگیری با سایز کوچک
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
درپوش محافظ
دارد
پایه ضد لغزش
دارد
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...