گریل سنکور مدل SBG 106BK

SENCOR Grill SBG 106BK

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Sencor
  • کشور مبدا برند: جمهوری چک (مونتاژ چین)
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

معرفی گریل سنکور مدل SBG 106

گریل سنکور SBG 106 از جمله محصولات پر طرفدار و پر فروش برند معتبر سنکور محسوب می شود. این محصول با کیفیت ساخت فوق العاده بالایی برخوردار است و علاوه بر این، دارای ظاهری شیک و زیبا نیز می باشد. بدنه ی این دستگاه از فلز ساخته شده است و رنگ تمام مشکی دارد. این گریل برقی که با انرژی برق کار می کند و حرارت آن نیز به وسیله ی المنت های حرارتی تولید می  شوند، دارای توان مصرفی 2300 وات می باشد. این توان مصرفی بالا قدرت و سرعت بالای موتور دستگاه را نشان می دهند.

در قسمت انتهایی این دستگاه پایه های ضد لغزش به چشم می خورد. وجود چنین پایه ای از سقوط و لرزش دستگاه در هنگام کار، جلوگیری می کند. روی بدنه ی این محصول نیز کلید روشن خاموش برای خاموش کردن و یا روشن کردن آسان ترِ دستگاه وجود دارد. این گریل برقی به سیستم ایمنی قفل کودک تجهیز شده است. وجود چنین سیستمی از هر گونه آسیب دیدن کودکان شما جلوگیری می کند. زیرا با قفل ایمنی که دارد، اجازه ی شیطنت و دست زدن به دستگاه در حین کار را به کودکان نخواهد داد.

قابلیت های گريل سنکور SBG 106

  • گریل کردن بدون روغن : شما می توانید انواع مرغ، گوشت و ماهی و… را درون این دستگاه و بدون قطره ای روغن گریل کنید. این آماده سازی بدون روغن موجب می شود تا غذای شما رژیمی و کاملا سالم باشد. در نتیجه افراد دارای اضافه وزن، افراد دارای چربی خون و دیابت و… می توانند از این دستگاه برای آماده سازی غذا های خود استفاده کنند.
  • صفحات پخت : صفحه های پخت در این محصول دارای پوشش نچسب می باشند. این پوشش نچسب موجب می شود تا از چسبندگی مواد غذایی به کف دستگاه جلوگیری شود و غذای شما نیز در حین آماده سازی هرگز نسوزد.
گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Sencor
کشور مبدا برند
جمهوری چک (مونتاژ چین)
رنگ
مشکی
توان مصرفی
2300 وات
جنس بدنه
فلزی
جنس صفحات
آلومینیوم با روکش تفلون PTFE
روکش نچسب
دارد
قطع کن خودکار
دارد
تمیز شدن آسان
دارد
محل جمع آوری سیم
دارد
سایر ویژگی ها
- دارای سطح گریل ضد چسب
- دارای سیستم کباب پز
- دارای قطره چکان
- دارای ترموستات
ابعاد
ارتفاع 8.3 سانتی متر/عرض 65.4 سانتی متر/عمق 34.4 سانتی متر
وزن
3.1 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...