کتری برقی جیپاس مدل GK38012

Geepas GK38012 Electric Kettle 1.2L

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: 195x156x187 میلی متر
  • وزن: 0.980 کیلوگرم
  • جنس بدنه: استیل ضد زنگ
  • گنجایش کتری: 1.2 لیتر
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
1,500,000
7%
1,395,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​کتری برقی Geepas از جنس استیل ضد زنگ سالم و بهداشتی با پولیش ظریف ساخته شده است. کتری آب 1.2 لیتری می تواند حدود 6 تا 8 فنجان آب برای نوشیدن کل روز شما فراهم کند.

محصولات مرتبط

کتری برقی Geepas از جنس استنلس استیل سالم و بهداشتی با لاک ظریف ساخته  شده است. کتری آب 1.2 لیتری می تواند حدود  8 فنجان آب برای نوشیدن کل روز  شما فراهم کند. ساختار دیواری دوبل - این کتری آب برقی دو جداره ساخته شده  است که  جلوگیری از پوسته شدنمی کند ، آب را نیز برای مدت طولانی تری گرم  نگه می دارد. لایه پایان شیشه ای پلاستیکی خارجی برای عایق حرارت است و  ظاهری شیک دارد.جوشاندن سریع و کنترل کننده دما از مزیت های این کتری برقی  می باشد. این کتری 1360 وات است  که در عرض 5-2 دقیقه آب را می جوشاند ،  زیرا پس از رسیدن به نقطه جوش گرمایش متوقف شده و باعث صرفه جویی در انرژی  می شود.این کتری دارای ضامن خودکار خاموشی می باشد که با خاموش شدن خودکار  ایمن - اگر به طور تصادفی اجازه دهید کتری بدون آب کار کند ، محافظت  کتری  به طور خودکار فعال و باعث خاموشی کتری می شود. هنگام کار کتری لازم نیست  نگران ایمنی باشید.دسته 360 درجه ای چرخشی ، ارگونومیک - کتری استیل ضد زنگ  ما دارای دهانه ای گشاد برای تمیز کردن و پر کردن آسان است.دارای طراحی   ارگونومیک می باشد.دارای یک پایه چرخشی مناسب برای افراد راست و چپ دست برای استفاده آسان می باشد.

ابعاد
195x156x187 میلی متر
وزن
0.980 کیلوگرم
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
گنجایش کتری
1.2 لیتر
قطع کن خودکار
دارد
توان مصرفی
1360 وات
نوع درب
متصل
رنگ
رزگلد
سایر ویژگی ها
دارای کنترل ترموستات داخلی پیشرفته
چرخش 360 درجه
طراحی ارگونومیک
دارای ویژگی خاموش شدن خودکار
از جوشاندن آب غیر ضروری یا سرریز چای یا قهوه جلوگیری می کند.
ساخته شده از مواد فولادی ضد زنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...