کارواش جیپاس مدل GCW19027

Geepas Pressure Car Washer

از {{model.count}}
دسته : کارواش
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: زرد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
6,000,000
8%
5,570,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

  1. واشر فشار قوی - موتور قدرتمند 3000 وات Geepas حداکثر 135 بار حداکثر تولید می کند، واشر فشار الکتریکی ما یک راه ایده آل برای از بین بردن سریع و آسان آلودگی و آلودگی، مانند عرشه تمیز، پاسیو، راهروها، کناره ها، سوله ها، اتومبیل ها است. ، تجهیزات برق در فضای باز و موارد دیگر.
  2. قرقره شلنگ روی برد - یک شلنگ شستشوی برقی 5 متری با قدرت بالا برای پروژه هایی که به آن نیاز دارید به اندازه کافی بلند است، حلقه شلنگ داخلی به راحتی محافظت می کند و به جلوگیری از پیچ خوردگی در شلنگ فشار بالا کمک می کند و باعث پیچیدن یا باز شدن پیچ می شود. یک کار ساده
  3. نازل فشار بالا/کم متغیر - این فشار قوی خودرو Geepas دارای کنترل فشار متغیر است. هنگام شستن کثیفی های معمولی ماشین، کف، اسپری باغ، یا شستشوی صندلی، سرعت کم را انتخاب کنید، یک نازل فشار بالا 135 بار برای کثیفی های سخت انتخاب کنید که با فشار زیاد خود قابلیت تمیز کردن را دارد. قطران و گریس را از بتن، لکه‌های کپک سنگین، لکه‌های روغن، زنگ‌زدگی از فولاد، گل‌های کیک شده روی تجهیزات، و سایر مواد سمی و کثیفی پاک کنید.            
  4. سیستم AUTOSTOP، شیلنگ فشار بالا - این ماشین لباسشویی پرفشار Geepas هنگامی که ماشه درگیر نیست پمپ را به طور خودکار خاموش می کند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود و عمر پمپ افزایش یابد. یک شلنگ فشار قوی 5 متری به شما امکان می دهد بدون حرکت دادن واشر فشار به چیزهایی که تمیز می کنید نزدیک شوید.
  5. جابجایی و چرخاندن آسان روی تخته - واشر فشار قوی قابل حمل با چرخ ها، جابجایی آن را آسان می کند. حلقه شلنگ برای تمیز کردن و ذخیره سازی سریع و آسان شلنگ را در فشار بالا نگه می دارد.
گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
زرد
قدرت موتور
3000 وات
قدرت فشار آب
135 بار
طول شلنگ
5 متر
اقلام همراه
- تفنگی
- شلنگ
- دفترچه راهنما
- بطری شوینده
سایر ویژگی ها
قابلیت نصب اقلام همراه روی بدنه‌ی دستگاه
وزن
6.5 کیلوگرم
ابعاد
22x23x66 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...