مولتی کوکر نینجا مدل OP500

Ninja Multi-Cooker OP500

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: نینجا
  • کشور سازنده: چین تحت لیسانس آمریکا
  • رنگ: استیل مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
19,500,000
6%
18,490,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

معرفی مولتی کوکر نینجا مدل OP500

مولتی کوکر نینجا مدل OP500 محصولی کاربردی با موتور بسیار قدرتمند می باشد که توان مصرفی این موتور برابر با 1760 وات است. این میزان بالا از توان مصرفی موجب می‌ شود که عملکرد این دستگاه مولتی کوکر بسیار سریع باشد و بتواند در سریع ترین زمان ممکن غذای مورد نظر شما را آماده کند. این محصول چند کاره بوده و قابلیت های گسترده ای را شامل می‌ شود. که این قابلیت ها شامل مواردی مانند: بخار پز، آرام پز، زودپز، سرخ کن، ماست ساز و غیره می باشد.

تعداد برنامه های پخت این محصول نیز به 9 عدد میرسد. که این تعداد بالا از برنامه های پخت نشان دهنده ی تنوع بالای غذایی در این دستگاه می باشد.

این مولتی کوکر توسط برند معتبر نینجا تولید شده است. این برند در زمینه ی تولید انواع لوازم برقی جزو برند های معتبر و بسیار فعال می باشد. که لوازم فوق العاده با کیفیتی را تولید می کند.

جنس بدنه ی این محصول ترکیبی از استیل و پلاستیک است که ترکیب این دو ضمن ایجاد یک جلوه زیبا و منحصر به فرد، سبب استحکام و مقاومت بسیار بالای دستگاه نیز می شود. رنگ بدنه ی این محصول نیز ترکیبی از دو رنگ استیل و مشکی می باشد که بسیار زیبا و جذاب است.

بررسی مولتی کوکر نینجا مدل OP500

  • ظرفیت : ظرفیت کاسه ی این مولتی کوکر برابر با هفت و نیم لیتر است که میزان نسبتاً بالایی است و می‌ تواند تعداد شش نفر از جمعیت را پوشش دهد. در نتیجه خانواده هایی که دارای جمعیت 6 نفره یا کم تر هستند می‌ توانند برای تهیه ی غذا های مختلف از این دستگاه استفاده کنند.
  • دستگیره قابل حمل : روی بدنه ی این محصول دستگیره های قابل حمل وجود دارد که این دستگیره ها عایق هستند و هرگز حرارت را به خود جذب نمی کنند.
گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
نینجا
کشور سازنده
چین تحت لیسانس آمریکا
رنگ
استیل مشکی
توان مصرفی
1760 وات
جنس بدنه
استیل و پلاستیک
ظرفیت
۷.۵ لیتر (۶ نفر)
تعداد برنامه
۹ برنامه
نوع عملکرد
چند کاره
نوع برنامه ها
آرام پز / بخار پز / زودپز / ماست ساز / تفت دادن / سرخ کردن با روغن کم یا بدون روغن (Air Crisp) / پختن / کباب کردن / گریل / خشک کردن میوه و سبزیجات
تعداد طبقات بخارپز
2 طبقه
نوع صفحه نمایش
دیجیتال (لمسی)
تایمر
دارد
کانوکشن یا فن
دارد
قطع کن خودکار
دارد
تنظیم حرارت پخت
دارد
دستگیره قابل حمل
دارد
شاخص سطح آب
دارد
اقلام همراه
- 2 طبقه توری فلزی کوتاه و بلند مخصوص پختن
- گریل و بخارپز کردن
- ظرف مخصوص پخت و سرخ کردن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...