میوه خشک کن سنکور مدل SFD 2105WH

SENCOR SFD 2105WH Food Dehydrator

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: سنکور
  • کشور مبدأ برند: جمهوری چک (مونتاژ چین)
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

میوه و سبزی خشک کن سنکور مدل SFD 2105

میوه و سبزی خشک کن سنکور SFD 2105 یکی از جدیدترین‌های برند سنکور است. اگر قصد دارید میوه و سبزی خشک با حفظ مواد معدنی آن داشته باشید، پیشنهاد ما به شما بهترین دستگاه میوه و سبزی خشک کن سنکور مدل ۲۱۰۵ می‌باشد. زیرا این دستگاه میوه و سبزی را سریعا خشک کرده و ویتامین‌های آن را حفظ می‌کند.

در صورتی که بسیاری از میوه خشک‌های موجود در بازار دارای مواد افزودنی می‌باشند و اگرچه به ظاهر شکل اصلی میوه را دارند اما ویتامین‌های درونی آن به مقدار زیادی از دست رفته است. همچنین این دستگاه به صورت بدنه شفاف طراحی شده است تا بتوانید مراحل خشک کردن را به راحتی رویت کرده و تا میزان دلخواه خود آن را خشک کنید.

طراحی و عملکرد میوه خشک کن سنکور SFD ۲۱۰۵

بدنه دستگاه از جنس پلاستیک مرغوب و غیر قابل بو بوده و دارای ظاهری شیک می‌باشد. همچنین دارای 5 طبقه مجزا و زیبا بوده که هر طبقه حجم مناسبی را جهت خشک کردن دارا است. مهمترین مزیت میوه و سبزی خشک کن سنکور مدل SFD 2105 چندکاره بودن آن است. یعنی از این دستگاه علاوه بر خشک کردن میوه و سبزیجات قادر هستید، گوشت، مرغ، آجیل و هر نوع گیاه را به راحتی خشک کنید.

بیشتر کاربرد آن برای میوه‌های فصل بهار و تابستان می‌باشد. زیرا به کمک این دستگاه می‌توانید میوه‌های خوشمزه تابستانی را در هر درجه دلخواه خشک و بسته بندی کرده و در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده قرار دهید. قیمت دستگاه هم بسیار مناسب بوده و با توجه به محبوبیت دستگاه دچار تغییرات می‌شود.

سنکور یک برند مطرح در سطح جهانی بوده و تمامی تجهیزات داخلی آن دارای کیفیت بالا و قدرتمند می‌باشند. این محصول دارای گارانتی معتبر بوده و شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری نمایید.

مشخصات میوه خشک کن مدل 2105 سنکور

این دستگاه زیبا و شفاف با وزن حدودی 2.5 کیلوگرم دارای توان 250 وات بوده و دارای سیستم گرمایشی از نوع المنت حرارتی می‌باشد. با کمک توان بالا قادر است دمایی بین 30 تا 80 درجه  سانتیگراد تولید کند. قطر سینی‌های در نظر گرفته شده برای این دستگاه در هر طبقه 33 سانتیمتر بوده و ارتفاع هر سطح آن 1.3 سانتیمتر می‌باشد. یک دستگاه جمع و جور با توان مطلوب که حتی قادر است تا سه روز با بیشترین دما کار کرده و هر نوع خوراکی را سریعا خشک کند.

  • همچنین میوه خشک کن سنکور ۲۱۰۵ دارای سیستم ایمنی و قطع دستگاه برای دمای بیشتر از حد معین بوده و به حفظ دستگاه کمک می‌کند.
گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
سنکور
کشور مبدأ برند
جمهوری چک (مونتاژ چین)
رنگ
مشکی
توان مصرفی
250 وات
جنس بدنه
پلاستیک ABS نشکن
تعداد طبقات
5 طبقه
تنظیمات دما
30 تا 80 درجه سانتی گراد
اندازه سینی
330 میلی متر
ارتفاع هر طبقه
1.3 سانتی متر
میزان صدا
20 دسی بل
سیستم گرمایشی
فناوری توزیع گرمای به صورت یکنواخت بدون نیاز به چرخش سینی دستگاه
عملکرد دکمه ها
روشن / خاموش – شروع / توقف – تنظیم دما
عملکرد ها
خشک کردن دمنوش / خشک کردن قارچ و خوراکی ها / خشک کردن گوشت / خشک کردن میوه و سبزیجات های معطر
ابعاد
عرض 330 میلی متر/ارتفاع 235 میلی متر/عمق 330 میلی متر
وزن
2.5 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...