مولتی کوکر جیپاس مدل GAF37518

Geepas 1500W Air Fryer Oven Digital 9-in-1 Convection Air Fryer

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • رنگ: مشکی نقره ای
  • توان مصرفی: 1500 وات
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
7,500,000
14%
6,499,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

ظرفیت بزرگ و ضمانت ایمنی - در مقایسه با سرخ کن معمولی 10 لیتری هوا. این ترکیب 10 لیتری سرخ کن بادی با ظرفیت بالا با سطوح مختلف قفسه های جریان هوا دارای اندازه جمع و جور و حجم پخت زیادی است. اندازه خانواده عالی برای شما که بتوانید داخل آن مرغ 4 لیتری بپزید و غذای زیادی درست کنید. آیا هنوز نگران تاثیر مواد پلاستیکی بر طعم غذا هستید؟ اجاق سرخ کن هوای همه کاره ما در داخل از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا و بدون هیچ گونه پوشش مضر ساخته شده است و کاملاً ایمن است.

اجاق سرخ کن هوا 9 در 1 و کارکرد آسان - صفحه نمایش لمسی دیجیتال LED به وضوح قابل مشاهده است. ترکیب سرخ کن توستر با 9 منوی پخت از پیش تنظیم شده، کارهای آشپزخانه شما را به راحتی با لمس حسگر کامل می کند. و تمام نیازهای آشپزی روزانه خود را برآورده کنید، از جمله استیک، مرغ، ماهی، پیتزا، کیک، نان تست، پروف، بال، کلوچه، یخ زدایی، سیخ، ذرت بو داده، سبزیجات، سیب زمینی سرخ کرده، گرم نگه دارید، کم آب کنید.
سالم ترد کمتر روغن و چرخش هوای توربوی داغ 360 درجه - با کمک فن آوری چرخش هوای گرم توربوی 360 درجه، اجاق هوشمند سرخ کن بادی، غذا را به طور متعادل بالا و پایین می کند. که سرعت پخت و پز را افزایش می دهد و 4 برابر بیشتر از اجاق های سنتی در زمان صرفه جویی می کند. و غذای سالم تر و ترد تری دریافت می کنید که 80 درصد چربی کمتری نسبت به سرخ کردنی مصرف می کند، بنابراین خوردن بدون استرس می شود.

تایمر 90 دقیقه - تایمر می تواند حداکثر تا 90 دقیقه تنظیم شود. شما می توانید آن را با توجه به نیازهای آشپزی انتخاب و تنظیم کنید. پس از تنظیم، تا دمای مورد نیاز گرم می شود و شروع به پختن می کند. پس از اتمام زمان انتخاب شده به طور خودکار خاموش می شود.

8 لوازم جانبی اضافی و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی - فر سرخ کن ما با 8 لوازم جانبی شامل 3 عدد سینی پخت و آبگیری، سینی پخت بزرگ، نیزه جوجه گردان، سبد چرخشی گرد، ست کباب (شامل 8 سیخ کوچک) و یک دسته ارائه می شود. تمام لوازم جانبی قابل جابجایی و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند که تمیز کردن را آسان کرده و با دردسرهای آشپزخانه خداحافظی می کنند.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
رنگ
مشکی نقره ای
توان مصرفی
1500 وات
ظرفیت
10 لیتر
ظرفیت به نفر
12 نفره
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
صفحه نمایشگر
دارد
تایمر
دارای تایمر 90 دقیقه ای
سایر ویژگی ها
دارای لامپ داخلی
LED لمسی
8 مجموعه تکمیلی برای پخت و پز
گرمایش 360 درجه برای پخت و سرخ کردن بهتر
دما تا 200 درجه سانتیگراد
دارای عملکرد چندگانه
- گریل
- خشک کردن و آبزدایی
- توست
- گرم کردن مجدد
- جوجه گردان و کنتاکی
- پخت و پز
- سرخ کردن بدن روغن کمتر
ابعاد
290x290x420 میلی‌متر
وزن
9 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...