مخلوط کن و آسیاب کن جیپاس مدل GSB44027

GSB44027 400W 2 in 1 Multifunctional Blender

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: Geepas
  • کشور مبدا برند: امارات
  • رنگ: سفید
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

1. موتور مسی قدرتمند، محافظت از قفل متقابل - قدرت 400 وات این دستگاه اسموتی به شما این امکان را می دهد که با میوه ها و سبزیجات سفت، آجیل، تکه های برنج و غذاهای فوق العاده برای شیک های پروتئینی مغذی و اسموتی های سبز در چند ثانیه کنار بیایید. فقط باید مواد لازم را داخل کاسه بریزید و سرعت مناسب را تنظیم کنید. محفاظت اینترلاک مخلوط کن با شیشه های پلاستیکی بدون BPA اجازه شکستن آن را نمی دهد و عملکرد ایمن را در مدت زمان بسیار کوتاهی فراهم می کند.

2. شیشه 1.5 لیتری پلاستیکی، 200 میلی لیتر شیشه آسیاب - با یک فنجان به این بزرگی می توانید مقادیر زیادی میوه، سبزیجات، قهوه، آجیل و حتی یخ را آسیاب کرده و خرد کنید. این کمک می کند تا در زمان بریدن میوه ها یا سبزیجات صرفه جویی کنید و بلافاصله ظرف چند ثانیه یک لیوان آب میوه خوشمزه و سالم دریافت کنید. و آسیاب آسیاب برای مقادیر کم مانند غذای کودک یا دیپ استفاده می شود. این یک راه عالی برای قرار دادن میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی شما است. برای افراد باشگاه و ادارات مفید است، فقط در عرض چند ثانیه می توانید آب میوه تهیه کنید و می توانید آن را تازه حمل کنید.

3. 2 کنترل سرعت با پالس - با حرکت دادن نوار لغزنده به سرعت مورد نظر در هر نقطه از کار، سرعت سنگ زنی یا برش را تنظیم کنید، بنابراین برای دستیابی به بافت های مختلف در کنترل کامل هستید. آن را در صورت نیاز تنظیم کنید؛ موتور را بی جهت بار نکنید. همچنین، این مخلوط کن عملکردی مانند "Pulse" دارد که به شما امکان می دهد یخ را تا کوچکترین دانه ها آسیاب کنید و این امکان را به شما می دهد که از سرعت کامل تیغه در فواصل انفجاری استفاده کنید تا مواد سخت و درشت را سریعتر مخلوط کنید. گامی به سوی زندگی سالم بردارید؛ آبمیوه را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

4. تیغه برش فولاد ضد زنگ - با این تیغه های دهانه بلند ساخته شده از فولاد ضد زنگ، می توانید انواع میوه ها و سبزیجات را برش دهید. آنها سالها با استفاده دقیق به شما خدمت خواهند کرد. تیغه ها از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده اند که به آنها اجازه می دهد حتی یخ را بدون هیچ مشکلی خرد کنند و به شما امکان خرد کردن، مخلوط کردن، خرد کردن، پوره کردن، آب گیری و پردازش کنترل شده را می دهد. یخ و میوه های یخ زده را در چند ثانیه خرد کنید، یخ را سریعتر خرد کنید و مواد را نرمتر از سایر مخلوط کن ها مخلوط کنید.

5. جزئیات مصرف انرژی، 2 سال ضمانت - با قدرت 400 وات، تیغه های منحصر به فرد بهترین مواد مغذی را استخراج می کنند تا اسموتی ها و آبمیوه هایی با پروتئین و ویتامین های بالا ترکیب شوند. لوازم جانبی دیگر برای آسیاب کردن قهوه، آسیاب و اهداف خرد کردن ارائه شده است. ولتاژ متناوب 220 تا 240 ولت مصرف می کند و فرکانس آن 50/60 هرتز است. در صورت خرابی یا خرابی هر یک از قطعات، می توانید ظرف 24 ماه دستگاه را برگردانید. این کمک خواهد کرد که از هزینه های بزرگ جلوگیری کنید و شما را نجات دهید

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
Geepas
کشور مبدا برند
امارات
رنگ
سفید
توان مصرفی
400 وات
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر
جنس پارچ
پلاستیک (نشکن)
ظرفیت مخزن آسیاب
200 میلی لیتر
جنس تیغه
فولاد ضد زنگ (ژاپن)
نوع موتور
تمام مس
تنظیمات سرعت
دارد
تعداد سرعت
2 سرعته
عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
دارد
محافظت در برابر گرمای بیش از حد
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب برای خردکردن یخ، تهیه اسموتی و آسیاب کردن قهوه و ادویه جات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...