سرخ کن فیلیپس مدل HD9285

PHILIPS Fryer Airfryer XXL HD9285

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: PHILIPS
  • کشور مبدأ برند: چین
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
14,500,000
6%
13,690,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

معرفی سرخ کن فیلیپس مدل HD9285

سرخ کن فیلیپس مدل HD9285 یک دستیار حرفه ‌ای در آشپزخانه است که راحتی و در سرعت را در سرخ کردن غذاها افزایش داده و آشپزی را شیرین تر می کند.

از غذاهای خوشمزه با 90 درصد چربی کمتر لذت ببرید. این دستگاه برخلاف روش ‌های قدیمی که برای سرخ کردن نیاز به روغن زیاد داشتند، می ‌توان انواع غذاها را با کمترین میزان چربی و روغن سرخ کرد.

اگر وقت و حوصله سرخ کردن مواد غذایی در ماهیتابه را ندارید، سرخ کن فیلیپس با پختن غذاهای لذیذ با 60 درصد انرژی کمتر و 40 درصد سریع تر از اجاق گازهای سنتی، بسیار کارآمد عمل کرده و در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند.

سرخ کردن با هوا نیز به این معنی است که خانه شما عاری از بوهای بد سرخ کردنی و روغن سوخته خواهد بود.

ویژگی های سرخ کن فیلیپس بدون روغن مدل HD9285

سرخ کن فیلیپس بدون روغن مدل HD9285 با در نظر گرفتن خانواده شما طراحی شده است. سبد سرخ کن دارای گنجایش XXL بوده و چیزی در حدود ۷.۲ لیتر معادل ۱.۴ کیلوگرم استکه  به شما در پخت انواع غذا کمک می کند. این مقدار ظرفیت سبد سرخ کن موجب شده تا 6 وعده غذایی را یکباره برای خانواده و دوستان خود درست کنید..

  • تعداد 16 عملکرد مختلف در پخت و پز

سرخ کن فیلیپس XXL  به 16 برنامه مجزا در پخت و پز مجهز شده است. 16 برنامه عبارتند از: سرخ کردن، پختن، گریل یا کباب کردن، برشته کردن، خشک کردن، ، نان تست، یخ زدایی، گرم کردن مجدد، تخمیر و بسیاری موارد دیگر.

سرخ کردن سالم با تکنولوژی Rapid Air

فناوری Rapid Air، با طراحی منحصر به فرد ستاره‌ های دریایی، هوای گرم را می‌ چرخاند تا بدون حتی یک قطره روغن، غذاهای خوشمزه‌ ای آماده کند که از بیرون ترد و از داخل نرم هستند.


استفاده و تمیز کردن آسان

تمامی قطعات سرخ کن قابل جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. سبد سرخ کن QuickClean دارای روکش نچسب برای تمیز کردن آسان است.

از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به اشاره کرد:

قابلیت تنظیم دما از 40 تا 200 درجه سانتی گراد

چراغ نشانگر زمان پخت

قابلیت گرم نگهدارندگی

کنترل زمان تا 60 دقیقه

سیستم خاموش شدن خودکار

اتصال WiFi و قابلیت کنترل از راه دور

اپلیکیشن NutriU همراه آشپزی شما برای تهیه غذاهای سالم

اپلیکیشنNutriU به دستگاه سرخ کن شما متصل می شود و آن را به همراه آشپزی روزمره شما تبدیل می کند. شما می ‌توانید فراتر از سرخ کردن سالم بروید و دستور العمل‌های جدید هیجان ‌انگیز را کشف و به اشتراک بگذارید. حتی می توانید آشپزی خود را از راه دور کنترل کنید و برای چیزهایی که دوست دارید، وقت بگذارید.

این اپلیکیشن فواید زیادی از جمله کنترل از راه دور دارد. شما می توانید یک دستور غذای خوشمزه را انتخاب کرده و آن را به سرخ کن ارسال کنید. سپس در حالی که روی کاناپه دراز کشیده اید پیشرفت آشپزی خود را به راحتی نظارت کنید.

از دیگر فواید این اپلیکیشن می توان به وجود دستورالعمل های غذاهای خوشمزه، ترد و سالم اشاره کرد. برنامهNutriU  شما را در هر مرحله راهنمایی می کند تا بتوانید هر روز غذاهای خانگی راحت و سالم درست کنید که خود و خانواده تان دوست دارید. اکثر دستور العمل های موجود در برنامه NutriU توسط کارشناسان تغذیه برای پخت و پز روزانه تنظیم شده است.

با کتاب آشپزی رایگان سرخ کن ما در رژیم غذایی خود، از خوردن ران مرغ، استیک سرخ شده و سیب زمینی تر و سرخ شده لذت ببرید. کنترل صوتی نیز فعال بوده که با آمازون الکسا سازگار است.

طراحی بدنه

طراحی شیک و مدرن سرخ کن فیلیپس مدل HD9285 قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. رنگ بدنه دستگاه مشکی و ظاهر باکلاسی دارد. وجود دسته روی بدنه جهت جلو عقب راندن سبد کشویی سرخ کن کاربرد دارد. شما می توانید به سادگی از طریق پنل لمسی طراحی شده روی بدنه یک برنامه غذایی را انتخاب و آماده کنید.

جنس بدنه از پلاستیک مستحکم و پوشش داخلی نچسب و بدون BPA است. پایه های ضد لغزش زیر بدنه از لرزش دستگاه حین کار پیشگیری می کنند. ابعاد محصول (LxWxH) 410 x 300 x 330  میلی‌متر و وزن آن 6.25 کیلوگرم می باشد.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
PHILIPS
کشور مبدأ برند
چین
رنگ
مشکی
توان مصرفی
2۰۰۰ وات
جنس بدنه
پلاستیک
ظرفیت
۶ نفر (۷.۲ لیتر)
جنس سبد داخلی
نچسب و ضد خش
صفحه نمایش
تمام لمسی
تایمر
دارد
تنطیم دما
دارد
سیستم قطع کن خودکار
دارد
امکان سرخ‌ کردن بدون روغن
دارد
قابلیت تفکیک قطعات
دارد
فیلتر قابل تعویض
دارد
پایه ضد لغزش
دارد
سایر ویژگی ها
- صفحه نمایش لمسی
- ۹۰ درصد کاهش چربی غذا
- دارای تایمر 60 دقیقه ای
- قابلیت تنظیم درجه حرارت پخت
- قابلیت شست و شوی ظرف داخلی در ماشین ظرفشویی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...