سرخ کن فیلیپس مدل HD9270/96 با تابه گریل

PHILIPS Fryer HD9270/96

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: 18 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش و ضمانت ت...
  • برند: PHILIPS
  • کشور مبدأ برند: هلند
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
9,500,000
13%
8,299,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

بررسی سرخ کن بدون روغن فیلیپس (Philips) مدل HD9270/96 با تابه گریل

سرخ کن بدون روغن فیلیپس (Philips) مدل HD9270/96 با تابه گریل ، یک ابزار هوشمند و مبتکرانه است که به کاربران امکان می‌دهد غذاهای سرخ شده و سالم را بدون استفاده از روغن به دست آورند. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تابه گریل، باعث می‌شود که غذاها با کمترین میزان چربی و روغن سرخ شوند. با استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس، به راحتی می‌توانید مرغ، سیب زمینی، سیب و غیره را درست کنید و لذت ببرید. علاوه بر این، دستگاه دارای یک صفحه نمایش لمسی است که به کاربران امکان می‌دهد زمان و درجه حرارت مناسب را انتخاب کنند. انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال یک راه سالمتر برای سرخ کردن غذاها هستند.

نقاط مثبت سرخ کن بدون روغن فیلیپس (Philips) مدل HD9270/96 با تابه گریل

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس، سیستم ایمنی تعبیه شده در ساختار آن است. به طوری که پایه های آن ضد لغزش و سر خوردن می باشند و برای امنیت بیش تر از پایه های لاستکی برای ثبات بیش تر دستگاه استفاده شده است. هم چنین شما می توانید به راحتی و با استفاده از یک دکمه، درب سرخ کن را باز نمایید. پس از استفاده از سرخ کن می توانید قطعات آن را در ماشین ظرف شویی گذاشته و به راحتی آن را شستشو دهید.

  • جنس بدنه سرخ کن فیلیپس مدل HD9270، از پلاستیک بوده و فاقد محفظه جهت جمع نمودن سیم برق است.
  • نمایشگر LED و صفحه کنترل لمسی و هم چنین نشان گر روشن بودن دستگاه، از دیگر ویژگی های سرخ کن فیلیپس به شمار می آید.
  • نوع کنترل لمسی این سرخ نیز می تواند یک مزیت به شمار آید!!
  • طول سیم برق این دستگاه، 80 سانتی متر است تا در زمان استفاده به اندازه کافی از پریز برق به دور باشد و از خطرات احتمالی جلو گیری گردد.
  • وزن این محصول 5.5 کیلوگرم، در ارتفاع 403 میلی متر، عرض 307 میلی متر و عمق 315 میلی متر می باشد.
  • از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه سرخ کن می توان به پخت سریع تر آن نسبت به فر تا 1.5 برابر بیش تر است.
  • هم چنین شما با استفاده از این سرخ کن می توانید چربی غذا های خود را تا 90 درصد کاهش دهید و سبد غذایی خانواده خود را سالم نگه دارید.

طراحی سرخ کن بدون روغن فیلیپس (Philips) مدل HD9270/96 با تابه گریل

سرخ کن فیلیپس مدل Hd9270 یکی از جدیدترین مدل های شرکت فیلیپس است که با رنگ مشکی متالیک طراحی بسیار شیکی دارد و به راحتی می توانید آن را با تمام لوازم آشپزخانه خود ست کنید. سرخ کن فیلیپس از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و بسیار مقاوم است. این مدل از سرخ کن رژیمی دارای پایه های ضد لغزش است که کار با آن را بسیار ساده کرده است و در حین کار کردن دیگر نگران لرزش آن نباشید. طول سیم سرخ کن فیلیپس 0.8 متر است که این اندازه برای دستگاه سرخ کن بسیار مناسب است.

سرخ کن فیلیپس مجهز به یک صفحه نمایش لمسی است. بر روی صفحه نمایش این محصول کلید روشن خاموش وجود دارد که استفاده از آن بسیار راحت است. درب این محصول به راحتی با استفاده از یک دکمه باز می شود. شکل کاسه داخل سرخ کن مربعی است و نوع سبد آن نیز کشویی می باشد. یکی از مزایای این محصول این است که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد و می توانید قطعات آن را به راحتی جدا کنید.

گردش هوا با تکنولوژی Rapid Air تکنولوژی AIR FLOW

در این سرخ کن فیلیپس 9270 از فناوری (Rapid Air) استفاده شده است. این تکنولوژی مخصوص و انحصاری شرکت فیلیپس می‌باشد، که با استفاده از ترکیب یک المنت حرارتی حلزونی و یک فن در بالای آن، هوای داغ درون محفظه را به چرخش در می‌آورد و باعث شده حرارت تا 7 برابر سریع‌تر عمل کرده که این امر موجب کاهش زمان پخت و برشته شدن بیشتر مواد غذایی می‌شود.

همچنین کف سینی سرخ کن ۹۲۷۰ فیلیپس از طراحی Starfish بهره می‌برد، که  با ایجاد برآمدگی‌های جهت دار در کف کاسه، هوای انتقال یافته به کف سینی را مجددا به بالای آن هدایت می‌کند. این فرآیند باعث کاهش میزان روغن مصرفی شده، بنابراین غذایی با سلامت کاملا بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شکل ظاهری سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD۹۲۷۰

این محصول در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده و به صورت کاملا حرفه‌ای ساخته شده که صفحه نمایشگر LED آن روی بدنه زیبایی دستگاه را دو چندان کرده است. جنس بدنه از پلاستیک مقاوم بوده که باعث کاهش وزن (وزن معادل با 5/5 کیلوگرم) و سبکی آن هنگام جابه‌جا کردن می‌باشد. همچنین کاسه این دستگاه از بدنه جدا و به شکل کشویی می باشد و با کشیدن به جهت بیرون خارج خواهد شد. جنس کاسه از تفلون نچسب بوده و مانع از چسبیدن موادغذایی به کف آن می شود.

گارانتی
18 ماه گارانتی و 60 ماه خدمات پس از فروش و ضمانت تعویض
برند
PHILIPS
کشور مبدأ برند
هلند
رنگ
مشکی
توان مصرفی
2000 وات
جنس بدنه
پلاستیک
ظرفیت
ظرفیت سبد 1.2 کیلوگرم
ظرفیت کلی 6.2 لیتر(مناسب برای 5 نفر)
جنس سبد داخلی
نچسب و ضد خش
تعداد برنامه های پیش پخت
7 برنامه
تایمر
دارد
تنطیم دما
دارد
سیستم قطع کن خودکار
دارد
امکان سرخ‌ کردن بدون روغن
دارد
صفحه نمایش
تمام لمسی
سیستم ایمنی
پایه ضد لغزش و سرخوردن
اقلام همراه
- دارای 1 طبقه توری فلزی مختص گریل به همراه سیخ
سایر ویژگی ها
قابلیت تنظیم دما
بازشدن راحت درب با دکمه
اعلام هشدار در پایان برنامه
سیستم ایمنی پایه ضد لغزش و سرخوردن
سیستم گرمایشی تکنولوژی Rapid Air: برای گردش سریع هوا و کاهش بو در سرخ کردن
نحوه عملکرد
اسنک / جوجه / سبزیجات / سوسیس / قابلیت پخت سییب زمینی / کیک / گوشت / مافین / ماهی / مرغ / نان تست / همبرگر
ابعاد
31X32X40 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...