سرخ کن فیلیپس مدل HD9200

PHILIPS Fryer HD9200

از {{model.count}}
دسته : سرخ کن
انتخاب رنگ:
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: PHILIPS
  • کشور مبدأ برند: هلند
  • رنگ: مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
4,500,000
16%
3,799,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

سرخ کن فیلیپس HD9200

امروزه بیشتر مردم  درگیر بیماری هایی مانند چربی خون و چربی کبد و … هستند. یکی از دلایل  ابتلا به این بیماری ها مصرف غذاهای سرخ کرده و فست فودها است. روغن زیاد  موجود در این غذاها بدن را مستعد بسیاری از بیماری ها می کند. یکی از مشکل  های انسان ها در گذشته این بود که بدون روغن و یا با روغن کم نمی توانستن  این غذاها را درست کنند. سرخ کن فیلیپس HD9200 کمک بزرگی در جهت رفع این مشکل به مردم کرده است. با این  سرخ کن می توان بدون استفاده از روغن یا با مقدار کمی روغن غذا ها را درست  کرد. به این صورت که هم کیفیت پخت غذا حفظ می شود هم سالم تر است. این سرخ  کن 90 درصد بیشتر در مصرف روغن صرفه جویی می کند. به همین دلیل غیر از  کیفیت خوب غذا صرفه اقتصادی نیز دارد.

سرخ  کن فیلیپس HD9200 توسط این کمپانی هلندی ساخته شده و در کشور چین مونتاژ  شده است. شرکت فیلیپس یکی از شرکت های بزرگ و پرقدرت در دنیا در زمینه ی  لوازم و تجهیزات الکترونیکی به شمار می آید. این برند یکی از برندهای با  کیفیت و معتبر است که طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم به رژیم غذایی خود  اهمیت می دهید سرخ کن HD9200 فیلیپس پیشنهاد مناسبی است. چرا که این سرخ کن  قابلیت پخت انواع سیب زمینی، همبرگر، مرغ، سبزیجات و…را دارد. این محصول  هم باعث راحتی در آشپزی می شود هم رژیم غذایی سالمی را به همراه دارد. این  سرخ کن به نسبت سایر سرخ کن ها به علت داشتن فیلتر داخلی بوی کمتری ایجاد  می کند. اگر بوی سرخ کردن غذا شما را اذیت می کند این دستگاه انتخاب مناسبی  است. سرخ کن فیلیپس HD9200 دارای پایه ضد لغزش می باشد که به ثبات بیشتر  آن کمک می کند.

قیمت سرخ کن HD9200 فیلیپس

امروزه به علت نوسانات قیمت ارز قیمت کالا های وارداتی روز به روز تغییر می کند. اگر می خواهید خرید خوبی را تجربه کنید سعی کنید با توجه به کیفیت محصول بودجه ی  خود را آماده کنید.در بیشتر موارد کیفیت محصول رابطه ی مستقیمی با قیمت آن  دارد. در خرید سرخ کن باید دقت لازم را داشته باشید که محصول با کیفیتی را  خریداری کنید. خرید سرخ کن در بسیاری از موارد صرفه ی اقتصادی خوبی را به  همراه دارد. سرخ کن HD9200 فیلیپس چون به روغن نیاز ندارد و در این شرایط که قیمت روغن بالا است صرفه  اقتصادی دارد. پس با خرید سرخ کن فیلیپس HD9200 می توان هزینه های پخت غذا  را کنترل کرد. همچنین می توان از بروز بسیاری از بیماری های مربوط به چربی  پیشگیری کرد.

مشخصات سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9200 چگونه است؟

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9200 دارای توان مصرفی 1400‌وات می باشد. ظرفیت  کاسه این سرخ کن 0/8‌ کیلوگرم است یعنی قابلیت پخت غذای 4 نفر را دارد.  زمان و دمای پخت سرخ کن را می توان به صورت دستی تنظیم کرد. دمای آن حداکثر  تا 200 درجه سانتی گراد و زمان آن را تا 60 دقیقه می توان تنظیم کرد. این  محصول دارای تایمر است و اگر زمان پخت غذا تمام شود به صورت خودکار خاموش  می شود. همچنین با خاموش شدن سرخ کن صدای هشدار آن به گوش می رسد. سرخ کن HD9200 فیلیپس دارای فناوری Rapid Air می باشد. این فناوری سبب می شود با  گردش سریع هوای گرم غذا کامل پخته و نرم شود. همچنین باعث کاهش بو هنگام  سرخ کردن می شود. سرخ کن فیلیپس HD9200 دارای قابلیت پخت سریعتر غذا تا 1.5  برابر بیشتر از فراست.

شکل ظاهری و طراحی بسیار خاص سرخ کن Philips HD9200 AirFryer چگونه است ؟

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9200 در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود است. درب این سرخ کن بر خلاف سایر سرخ کن های موجود در بازار از بالا باز نمی  شود. درب آن به صورت کشویی بوده و در بخش پایینی دستگاه با دستگیره  ارگونومیک می توان آن را باز کرد. جنس بدنه ی این محصول از پلاستیک ABS  براق ساخته شده است. به علت عایق بندی خوب آن بدنه ی این دستگاه هنگام سرخ  کردن خنک است. جنس کاسه آن از پوشش نچسب ساخته شده است. وزن حدودی این سرخ  کن 8 کیلوگرم می باشد. همچنین طول کابل برق این سرخ کن تقریباً یک متر است.  سرخ کن فیلیپس HD9200 قابلیت جدا کردن و شستشوی قطعات آن در ماشین ظرفشویی  را دارد. سرخ کن HD9200 فیلیپس دارای طراحی خاصی جهت چرخش و انتقال سریع  گرما است.

ویژگی و مزایای سرخ کن فیلیپس HD9200

مدت  زمان گرم شدن این سرخ کن 2 تا 3 دقیقه است و پس از آن دستگاه آماده پختن و  سرخ کردن است. از سرخ کن فیلیپس HD9200 می توان برای پختن، کباب کردن، سرخ  کردن، یخزدایی و گرم کردن غذا استفاده کرد. این سرخ کن مواد غذایی را به  یک اندازه و به طور یکنواخت می پزد و سرخ می کند.برای سرخ کردن با این  محصول می توان از یک قاشق روغن استفاده مرد که سلیقه ای می باشد. گنجایش کل  محفظه ی این سرخ کن 4.1 لیتر است. سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9200 دارای  برنامه های مختلف برای پختن ماهی، گوشت، مرغ، سبزیجات و … است. بر روی سرخ  کن قسمتی وجود دارد که می توان برنامه ی مورد نظر را انتخاب کرد.

نتیجه گیری

سرخ کن ها می توانند در هر شرایطی خوشمزه ترین غذها را برای ما آماده کنند. دلیل ارزش ، محبوبیت و … این دستگاه چنین موضوعاتی است. در نتیجه سرخ کن HD9200 فیلیپس برای هر محیطی لازم و ضروری هستند. سرخ کن فیلیپس HD9200 به معنای واقعی دستیار و همراهی عالی برای کدبانوهای به حساب می آید.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
PHILIPS
کشور مبدأ برند
هلند
رنگ
مشکی
توان مصرفی
1400 وات
جنس بدنه
پلاستیک
ظرفیت به نفر
4 نفر
جنس سبد داخلی
نچسب و ضد خش
ظرفیت سبد
حداکثر ظرفیت مواد غذایی (سیب زمینی تازه) : 0.8 کیلوگرم
ظرفیت روغن: 7 میلی لیتر برای 0.8 کیلوگرم سیب زمینی تازه
تنطیم دما
دارد
سیستم قطع کن خودکار
دارد
امکان سرخ‌ کردن بدون روغن
دارد
سیستم ایمنی
پایه ضد لغزش و سرخوردن
سایر ویژگی ها
• دارای کلید روشن / خاموش
• مصرف 90 درصد چربی کمتر
• دارای تنظیم درجه حرارت و زمان
• دارای زنگ هشدار آماده بودن غذا
• مجهز به تکنولوژی حذف چربی های اضافی
• قابلیت پخت سریعتر تا 1.5 برابر بیشتر از فر
• دارای تکنولوژی جریان سریع هوا (Rapid Air)
• دارای سبد سرخ‌ کن نچسب و قابل شستشو در ماشین‌ ظرفشویی
• دارای قابلیت کباب کردن، پختن و بریان کردن مواد غذایی علاوه بر سرخ کردن
• قابلیت پخت سیب زمینی , اسنک , مرغ , جوجه , همبرگر , سوسیس , گوشت , ماهی , کیک , نان تست , سبزیجات و …

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...