جارو شارژی جیپاس مدل GVC19030

Rechargeable Cordless Vacuum Cleaner, GVC19030

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Geepas
  • کشور مبدأ برند: امارات
  • رنگ: خاکستری
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
4,500,000
1%
4,490,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

1) مکش قدرتمند 10 KPA - موتور جارو شارژی قدرت مکش قوی تا 10000 Pa را در حالت حداکثر تولید می کند. می‌توانید گرد و غبار، خرده‌های غلات، موهای حیوانات خانگی، دانه‌های قهوه، خز، خاک گربه، غذای سگ و سایر ذرات خاک را روی سطوح مختلف مانند کف‌های چوبی سخت، کاشی‌ها، فرش‌ها و غیره جمع آوری کنید.
2) باتری با ظرفیت بزرگ - جارو شارژی مجهز به یک باتری لیتیوم یونی 22.2 ولت 2200 میلی آمپر ساعتی و یک فنجان گرد و غبار بزرگ است. آنها با هم کار می کنند تا از تمیز کردن کامل یک خانه برای حداکثر 30 دقیقه اطمینان حاصل کنند. باتری قابل جدا شدن است، بنابراین می توانید جارو برقی یکپارچه یا باتری جدا شده را شارژ کنید.

3) سیستم فیلتراسیون با راندمان بالا - سیستم فیلتراسیون سیکلون از یک فیلتر HEPA (جذب ذرات با راندمان بالا)، یک صافی و جداسازی سیکلون تشکیل شده است. این بی سیم خلاء می تواند به طور موثر 99.99٪ از ذرات گرد و غبار میکروسکوپی را برای جلوگیری از آلودگی ثانویه جذب کند. این می تواند هوای تصفیه شده نهایی را برای خانواده شما، به ویژه نوزادان شما فراهم کند. همچنین دارای دو سرعت مکش است.
4) تمیز کردن همه کاره - مجهز به چندین لوازم جانبی، از جمله یک برس مسطح 2 در 1، شکاف بلند و برس موتوری، این جارو شارژی عالی می تواند نیازهای مختلف نظافت خانه را در پله ها و طاقچه ها، مبل و تخت، میز و پرده برآورده کند. ماشین‌ها، RV و غیره. این جارو شارژی سبک وزن از حالت ایستادن پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید هر زمان یا هر کجا که بخواهید شروع یا متوقف کنید. به‌علاوه، ذخیره‌سازی پایه دیواری می‌تواند فضای شما را ذخیره کند.

5) مناسب برای کف و فرش های سخت - غلتک سفت و نرم 2 در 1 برای تمیز کردن کارآمد خاک / آوار / موهای فرو رفته در فرش کم پرز، کف و فرش طراحی شده است، گرد و غبار ریز روی کف های سخت مانند چوب سخت یا کاشی را از بین می برد. .

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Geepas
کشور مبدأ برند
امارات
رنگ
خاکستری
توان مصرفی
120 وات
مدت زمان شارژ شدن
4 ساعت
مدت استفاده پس از شارژ
30 تا 40 دقیقه
منبع تغذیه
باتری لیتیومی 2200 میلی آمپر
نوع فیلتر
HEPA
سایر ویژگی ها
- دارای سه سر مختلف: مناسب گرد وغبار – مایعات – گوشه ها
- تخلیه و تمیزکاری اسان
- دارای مخزن بزرگ
- سیستم فیلتراسیون دوگانه
- مناسب برای گرد و غبار، مایعات، موی حیوانات، نظافت خودرو و …
- تقریبا بی صدا
- دارای موتور دیجیتال برای به حداقل رساندن نویز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...