تلویزیون ۵۰ اینچ جی سان مدل GS-2150KDU

GS-2150KDU

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه صفحه نمایش: "50
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • نوع صفحه: تخت
  • کیفیت تصویر: 4K Ultra HD
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : ضمانت 18 ماهه جی سان

محصولات مرتبط

تلویزیون ۵۰ اینچ جی سان مدل GS-2150KDU

تلویزیونهای هوشمند جی سان قابلیت اتصال به وای فای را دارند. شاید کاربردی ترین ویژگی آنها داشتن مرورگروب و اپ استور باشد.با استفاده از این تکنولوژی تلویزیون هوشمند جی سان می توان امکانات یک لپ تاپ را برای نیازهای روزمره خود با تلویزیون فراهم کرد.تماشای آنلاین فیلم دراین تلویزیون امکان پذیر می باشد.

BLUE-REY در تلویزیون هوشمند جی سان

قابلیت پخش فرمت BLUE-REY  چندی است در ویژگیهای تلویزیونهای پیشرفته امروزی  از جمله تلویزیون ۵۰ اینچ جی سان مدل GS-2050T8U به چشم می خورد.در ادامه سعی داریم شما را با این ویژگی تلویزیون جی سان آشنا کنیم.

BLUE-REY(BD) فرمت پیشرفته تر DVDها می باشد.BD ها (BLUE-REY DISC) از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به DVDها دارد.اما تفاوتهایی در ظرفیت و دقت دیسکهای DVD  و BD وجود دارد.

تفاوت ظرفیت در BD و DVD

BD ها در ۳ نوع ۱لایه،۲ لایه و ۴ لایه هستند.تفاوت BD ها در ظرفیت آنهاست .ظرفیت این ۳ نوع BD بین ۲۵ تا ۱۰۰ گیگابایت متغییر می باشد.با این اوصاف می بینیم که BD ها تا چندین برابرظرفیت DVD را پشتیبانی می کند. تلویزیون ۵۰ اینچ جی سان مدل GS4918 از قابلیت BD و DVD پشتیبانی می کند.

تفاوت دقت تصاویر در BD و DVD

DVD ها از پرتوهای لیزری قرمز و BD ها از پرتوهای لیزری آبی تشکیل شده اند.پرتوهای آبی باریکتر از پرتوهای قرمزهستند. نتیجه این تفاوت بالا رفتن دقت و در نهایت بالا رفتن کیفیت تصاویر می باشد.

BD  ها روی کیفیت صدای تلویزیون نیز تاثیر مثبت دارند. آنها می توانند به اینترنت متصل شده و برنامه های درخواستی را آنلاین اجرا کنند.

قابلیت بهبود تصاویر در تلویزیون ۵۰ اینچ جی سان مدل GS-2050T8U

در این وضعیت تلویزیون ۵۰ اینچ جی سان مدل GS4918 قابلیت این را دارد که تصاویر را باکیفیت تر از آنچه هست نمایش دهد.به طورمثال HD را FULL HD نمایش دهد. البته نه کاملا مانند FULL HD اما بسیار نزدیک به این کیفیت تصویری.

سیگنال DVB-T2 در ال ای دی ۵۰ اینچ جی سان

سیگنال DVB-T2 از مدتها قبل برای سهولت دریافت شبکه های ماهواره ای و سایر شبکه ها به امکانات تلویزیون ها اضافه شد. این سیگنال انواع مختلف دارد.

سری DVB-T برای دریافت کانالهای داخلی به صورت دیجیتال طراحی شده اند.DVB-T ها قابلیت دریافت کانال های رادیویی را نیز دارند.امکان DVB-T در تلویزیون پارازیت و نویز تصاویر را به حداقل و کیفیت و وضوح تصاویر را به حداکثر ممکن خود می رساند.

DVB-T2 قویترین مدل در تلویزیون های هوشمند در سری DVB-T است.این مدل ظرفیت مالتی پلکس تلویزیون را بین ۳۰ تا ۵۰ درجه افزایش می دهد.

قابلیت پخش فیلم و عکس و موزیک ازUSB ، ورودی HDMI ، قابلیت خاموشی خودکار ، ورودی VGA جهت اتصال به کامپیوتر از دیگر ویژگیهای تلویزیون ۵۰ اینچ جی سان مدل GS-2050T8U می باشد.

MHL در ال ای دی جی سان

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی سان فناوری MHL برای اتصال به موبایل را هم پشتیبانی می کند.با استفاده از این قابلیت می توان موبایل را به تلویزیون متصل کرد.در حین اتصال می توان موبایل را شارژ کرد و همینطور آن را با ریموت تلویزیون کنترل کرد.

قابلیت ضبط برنامه بر روی USB و پخش فیلم ، عکس و موزیک و… از USB از دیگر خصوصیات تلویزیون هوشمند جی سان می باشد.

از دیگر ویژگیهای تلویزیون هوشمند جی سان ، ورودی HDMI ، قابلیت ضبط برنامه بر روی USB ، قابلیت پخش فیلم و موزیک و… از USB می باشد.

اندازه صفحه نمایش
"50
تکنولوژی صفحه
LED
نوع صفحه
تخت
کیفیت تصویر
4K Ultra HD
فناوری HDR
دارد
نوع رابط هوشمند
اندروید نسخه 9
رابط هوشمند
دارد
پردازنده
4 هسته ای
مقدار رم
1.5 گیگابایت
مقدار حافظه
8 گیگابایت
قابلیت نصب اپلیکیشن
دارد
نوع دیکودر آنلاین
HEVC/H265
درگاه USB
دارد
تعداد درگاه USB
2 عدد
درگاه HDMI
دارد
تعداد درگاه HDMI
3 عدد
اتصال بیسیم (Wifi)
دارد
خروجی صدا
دارد
خروجی هدفون
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...