بخارگر فیلیپس مدل STE1040

Garment steamer STE1040 PHILIPS

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)
  • برند: Philips
  • کشور مبدا برند: هلند (مونتاژ چین)
  • رنگ: آبی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
6,500,000
11%
5,829,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)

محصولات مرتبط

معرفی اتو بخارگر فیلیپس مدل STE1040

اگر از باز و بسته کردن میز اتو و اتو کردن به سبک قدیمی خسته شده اید و به دنبال ابزاری پرقدرت با بخاردهی فوق العاده و در عین حال راحت، سریع و موثر در چروک زدایی لباس، پرده، ملحفه، روکش مبلمان و… هستید، اتو بخارگر فیلیپس مدل STE1040 با توان 1800 وات و حجم بخاردهی عالی هرگونه چروک سرسختی را به خوبی صاف می کند.

هر زمان که به بخارگر Philips STE1040 نیاز داشته باشید، به سرعت تنها در 45 ثانیه آماده شده و تا در آخرین لحظه به شما کمک کند. بخاردهی مداوم 36 گرم در دقیقه چروک زدایی را تنها با چند بار حرکت رفت و برگشتی اتو، امکان پذیر می کند و در کمترین زمان لباس های شما را صاف و مرتب تحویل می دهد.

این اتوی بخارگر از قابلیت تنظیم بخار در 3 سطح بهره می برد که با تنظیمات بخار مناسب می توانید بهترین نتایج را در یافت کنید. توصیه می شود بخار دلخواه خود را برای نتایج بهینه روی پارچه های مختلف تنظیم کنید. برای پارچه‌ های نازک ‌تر از بخار کم و برای پارچه های ضخیم ‌تر مثل کت و شلوار از تنظیمات قوی ‌تر استفاده کنید.

چنانچه هنگام اتو کردن نگران سوختن لباس هایتان هستید، باید خیالتان را جمع کنم که این محصول بر روی تمامی پارچه های قابل اتوکشی کاملا ایمن بوده و صفحه بخار را می توان با خیال راحت روی هر لباسی فشار داد و خطر سوختن آن وجود ندارد. بنابراین این بخارگر یک راه حل عالی برای پارچه های ظریف مانند ابریشم و حریر است.

اتو بخارگر فیلیپس مدل STE1040 علاوه بر چروک زدایی سریع به دلیل داشتن بخار داغ فراوان موجب از بین رفتن 99.9 درصد از باکتری ها، کنه های گرد و غبار و بوهای نامطبوع روی پارچه ها شده تا لباس ها تازه و خوشبو شوند.

طراحی بدنه اتو بخارگر ایستاده فیلیپس مدل STE1040

اتو بخارگر ایستاده فیلیپس مدل STE1040 با طراحی خلاقانه و کم نظیر تحولی شگرف در زمینه اتوکشی لباس ها پدید آورده و اتوکشی را از کاری خسته کننده به کاری لذت بخش تبدیل کرده است. این بخارگر زیبا از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و گزینه ‌ای مطلوب برای بخاردهی و زدودن چروک لباس ‌ها محسوب می‌ شود. این بخارگر با ابعاد جمع و جور 162.2×30.3×43.4 سانتی‌ متر فضای زیادی را اشغال نمی کند و به دلیل وزن سبک 3.23 کیلویی به راحتی قابل حمل و جا به جایی است.

این بخارگر به صورت ایستاده طراحی شده و دارای یک میز اتو و دو میله قابل تنظیم می باشد. StyleBoard پشتیبانی قابل اعتمادی را هنگام بخار کردن ارائه می دهد. به سادگی پارچه را بین صفحه بخار و تخته فشار دهید تا نتایج واضحی داشته باشید. برای تنظیمات ارتفاع اتو دو قطب در نظر گرفته شده که می توان آن را به دلخواه تنظیم کرد. سپس لباس های خود را آویزان کرده و راحت بخاردهی و اتو کنید.

مخزن آب بخارگر به صورت بزرگ 1.8 لیتر و قابل جدا شدن طراحی شده و می توان آن را برای پر کردن آسان جدا کرد. این مخزن آب امکان بخار دهی طولانی و بدون وقفه ای را فراهم می کند. همچنین مخزن از جنس پلاستیک شفاف بوده تا بتوانید میزان آب داخل آن را مشاهده کنید.

لوازم جانبی

  • دستکش مقاوم در برابر حرارت جهت محافظت بیشتر حین بخاردهی
  • سری برس دار مختص اتوکشی پارچه برای نفوذ بیشتر بخار
  • آویز در بالای تخته برای راحتی بهتر
گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا (اورجینال)
برند
Philips
کشور مبدا برند
هلند (مونتاژ چین)
رنگ
آبی
توان مصرفی
۱۸۰۰ وات
ظرفیت مخزن آب
۱8۰۰ میلی لیتر
جنس کفی
فلزی نچسب
مدت زمان گرم شدن
45 ثانیه
قابلیت تنظیم میزان بخار
3 حالت
بخاردهی مداوم
36 گرم در دقیقه
بخاردهی عمودی
دارد
مخزن آب
دارد
آویز لباس
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
قابلیت چرخش سیم
دارد
خاموش شدن خودکار
دارد
قابلیت پر کردن مخزن حین استفاده
دارد
سایر ویژگی ها
- میز اتو
- مناسب تمام پارچه ها
- سیستم بخاردهی یکنواخت
- امکان تنظیم ارتفاع آویز لباس
اقلام همراه
- دستکش مقاوم در برابر حرارت برای محافظت بیشتر حین بخاردهی
- سری برس دار مختص اتوکشی پارچه برای نفوذ بیشتر بخار
- آویز در بالای تخته برای راحتی بهتر
ابعاد
ارتفاع ۱۶۸.۲ سانتیمتر
عرض ۳۰.۳ سانتیمتر
عمق ۴۳.۴ سانتیمتر
طول شلنگ
1.33 متر
طول سیم
1.5 متر
وزن
3.23 کیلوگرم
ابعاد تخته اتو
32.7×60.8 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...