آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 (اورجینال)

Panasonic MJ-DJ31 Juicer

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: Panasonic
  • کشور مبدأ برند: ژاپن
  • رنگ: استیل مشکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

نقد و بررسی اجمالی آبمیوه گیری سه کاره پاناسونیک مدل MJ-DJ31

آب میوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31،  یک دستگاه سه کاره است که در کنار آبمیوه گیر بودن، مخلوط کن و آسیاب نیز  می باشد. از این رو به عنوان دستگاهی چند کاره، به راحتی از پس کارهای  معمول در آشپزخانه بر می آید. تیغه های مورد استفاده در آبمیوه گیری  پاناسونیک مدل MJ-DJ31، از جنس استیل ضدزنگ بوده که در کنار فیلتری از همین  جنس، کار آبگیری را به خوبی و مناسب انجام می دهد. با بهره گیری از طراحی  ویژه ی پاناسونیک در ساخت تیغه های دستگاه که بصورت S شکل و دارای برنده  هایی با زاویه ی کم است، راندمان کاری دستگاه به شکل چشمگیری افزایش یافته  است. تیغه و فیلتر دستگاه قابل جداشدن و شست شوست. نحوه ی کار دستگاه بدین  صورت است که تفاله ها در مخزن ریخته شده و آب میوه ی گرفته شده از طریق  لوله خروجی به ظرف آبمیوه گیری انتقال می یابد. در آبمیوه گیر پاناسونیک از  دو حالت سرعت متفاوت استفاده شده است که با چرخش پیچ تنظیم، قابل تغییر  است. با استفاده قابلیت آسیاب کردن آن می توان انواع مواد خوراکی مثل  زعفران، قهوه و... را خرد کرد و یا پودر کرد. عدم چکه مواد به بیرون از  دستگاه حین کار و پایه های ضد لغزش تعبیه شده در دستگاه، کار کردن با آن را  به کاری لذت بخش تبدیل کرده و محیط را بعد از کار تمیز نگه میدارد. همواره  کیفیت محصولات پاناسونیک، اطمینان کار با وسیله ای کارآمد را به مصرف  کنندگان داده است و از این رو به عنوان برندی با کیفیت نزد مشتریان در  سرتاسر جهان شناخته شده است.


طراحی ظاهری و کیفیت ساخت

به  عنوان وسیله ای مناسب برای آشپزخانه ای مدرن که در کنار طراحی چشم نواز و  شیک، مشخصات فنی عالی با کیفیتی مناسب نیز از ویژگی های آن باشد، آبمیوه گیر پاناسونیک مدل MJ-DJ31، انتخابی مناسب خواهد بود. این دستگاه تمام  نیازهای روزمره ی یک مصرف کننده ی خانگی را برآورده کرده و در دراز مدت  عضوی جدا نشدنی از آشپزخانه تبدیل خواهد شد که با وجود استحکام بدنه و دوام  قطعات آن در صورت استفاده صحیح از آن می تواند سال های سال در اختیار مصرف  خانه باشد.

"مناسب مصارف خانگی، چشم نواز، مشخصات فنی عالی با کیفیتی مناسب از ویژگی های این  دستگاه است. با وجود استحکام بدنه و دوام قعطعات در صورت استفاده صحیح سال ها می تواند عضویی از آشپزخانه باقی بماند. آبمیوه گیری پاناسونیک مدل Panasonic MJ-DJ31 بدنه ای مقاوم از جنس استیل با ترکیب پلاستیک  استفاده شده است. ترکیب رنگ نقره ای با رنگ مشکی استفاده شده توسط طراحان  پاناسونیک، وسیله ای شیک را نتیجه داده که ترکیب رنگ استفاده شده در  محصولات لوکس است که حس استفاده از یک دستگاه رده بالا را القا میکند.

تیغه ی تمام فلزی، لذت برش سیب !

تیغه  ی به کار برده شده در این دستگاه با فناوری مخصوص پاناسونیک کارآیی بهتر  را ارائه می دهد. پاناسونیک در این آبمیوه گیر از تیغه ی S شکل همراه با  برنده هایی با زاویه کم استفاده کرده است. مش مناسب تعبیه شده مانع مخلوط  شدن تفاله با آبمیوه شده و در مخزن 2 لیتری باقی می ماند. ورودی آبمیوه  گیری MJ-DJ31، به اندازه ی قطر یک سیب معمولی یعنی 75 میلی متر است. این  قطر مناسب این امکان را فراهم میکند که یک سیب را درسته در دستگاه قرار داد  و برید.

لوله متحرک 120 درجه، چکه گیر با یک انگشت

اگر  مکان کافی برای جا به جایی MJ-DJ31 وجود نداشته باشد یا شرایط حرکت دستگاه  برای خروج آب میوه از آن محیا نبود، می توان از ابتکار لوله متحرک  پاناسونیک بهره برد که به کمک آن می توان دهانه خروجی را به اندازه 120  درجه در راستای افق حرکت داد. ما ابتکار دیگر پاناسونیک در این آبمیوه گیر،  قابلیت حرکت دهانه خروجی به سمت بالاست که توسط آن می توان مانع ریختن  قطرات باقی مانده آبمیوه از دستگاه به روی محل شد.

سه کاره، آبمیوه گیر، مخلوط کن، آسیاب کن

پاناسونیک در دستگاه آبمیوه گیر خود مدل MJ-DJ31 علاوه بر عمل آبمیوه گیری، با  افزودن قابلیت مخلوط کن و آسیاب کردن، کارایی دستگاه را دو چندان کرده است.  به همراه این وسیله یک مخلوط کن با مخزنی به حجم 2 لیتر همراه با یک آسیاب  کن کوچک قرار داده شده است. گنجایش مخزن آبمیوه گیری 1.5 لیتر و از جنس  شیشه بوده و برای مصارف خانگی کافی به نظر می رسد. حجم مخزن تفاله 2 لیتر  است که می توان بعد از چند بار کار آبمیوه گیری آن را به راحتی جدا و تخلیه  نمود. این دستگاه مجهز به سیستم ضد چکه بوده و محیط را تمیز نگه میدارد.

در نهایت محصول با کارایی فوق العاده اش می تواند همزمان، نیاز به مخلوط کردن و آسیاب کردن را در کنار کار آبمیوه گیری برطرف کند. در کنار کارایی زیاد، طراحی زیبا و شیک این وسیله را مناسب هر نوع آشپزخانه ای کرده است.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
Panasonic
کشور مبدأ برند
ژاپن
رنگ
استیل مشکی
توان مصرفی
800 وات
نوع عملکرد
چند کاره (آبمیوه گیری - مخلوط کن - خردکن - آسیاب)
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
مخلوط کن
دارد
جنس پارچ
شیشه ای
ظرفیت پارچ مخلوط کن
2 لیتر
آسیاب
دارد
خردکن
دارد
مخزن تفاله
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
تعداد سرعت
۲ سرعته
قفل ایمنی
دارد
پایه ضد لغزش
دارد
مکانیسم حفاظت از گرمای بیش از حد
دارد
سایز دهنه ورودی
۷۵ میلی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...