آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2295

Mebashi Coffee Grinder ME-CG2295

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
انتخاب گارانتی:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت ت...
  • برند: مباشی
  • کشور مبدأ برند: ژاپن
  • رنگ: استیل, سفید, مشکی, رزگلد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
5,000,000
16%
4,245,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض

محصولات مرتبط

معرفی آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2295

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2295 با توان 180 وات، دستگاهی باکیفیت و  بسیار کاربردی برای دوستداران قهوه می باشد. هنگامی که پودر قهوه را می خرید اگر از زمان آسیاب شدن آن مدت زیادی گذشته باشد نوشیدنی شما آن تازگی و عطر و طعم خوشمزه را نخواهد داشت. اما با خرید این دستگاه آسیاب می توانید هر بار متناسب با نیازتان قهوه را پودر کرده و انواع قهوه، اسپرسو، فرانسه، قهوه ترک، لاته، ماکیاتو و… را با عطر و طعم واقعی و کم نظیر درست  کنید.

ویژگی های آسیاب مباشی مدل ME-CG2295

مخزن ورودی آسیاب مباشی مدل ME-CG2295 با ظرفیت 280 گرم حجم قابل توجهی از دانه قهوه را در خود جای می‌ دهد. همچنین محفظه ای با حجم 250 گرم در زیر خروجی تعبیه شده تا قهوه ها بعد از آسیاب شدن درون آن ریخته شده تا از  کثیف کاری و هدر رفتن پودر جلوگیری شود.

این آسیاب قهوه دارای قابلیت تنظیم درجه آسیاب در 30 سطح بوده قهوه را از درجه نرم و بسیار ریز تا درجه زبر و اندازه درشت تر آسیاب می کند. عصاره‌ ای که از قهوه به دست می‌ آید تا حد بسیاری به درجه آسیاب و اندازه پودر شدن دانه ها بستگی دارد. با تغییر درجه آسیاب می ‌توانید عطر و طعم های متفاوتی را تجربه کنید.

خصوصیت قابل توجه دیگر این محصول دارا بودن دو قابلیت یعنی آندیمند و مخزن دار بودن است که برای خروجی یک استند پرتافیلتر و یا یک مخزن جداگانه در نظر گرفته شده است.

طراحی ظاهری بدنه

آسیاب قهوه مباشی مدل ME-CG2295 با طراحی شیک و مدرن در 4 رنگ جذاب سفید، استیل، رزگلد و مشکی تولید عرضه می گردد. مخزن دانه ‌های قهوه و  پودر به صورت شفاف طراحی شده که می توانید دانه‌ های قهوه و پودر آن را مشاهده کنید.

تیغه های این آسیاب مخروطی شکل طراحی شده اند که بیشترین دقت در سرعت های پایین را دارا هستند و دانه‌ های قهوه را یکدست و منظم پودر می کنند. گفتنی است که تیغه مدور این آسیاب پرتابل بوده و امکان خارج کردن آن برای  تمیز کردن وجود دارد. با باز کردن هاپر (مخزن قهوه) با کشیدن دسته متصل به تیغه مدور که دور تیغه مخروطی قرار دارد، می توانید به سهولت آن را جهت تمیز کردن جدا کنید.

وجود صفحه نمایش زیبا به همراه دکمه های لمسی برای تنظیم تایمر آسیاب کاربرد دارد تا بتوانید از این دستگاه به صورت اتوماتیک استفاده کنید. با خرید آسیاب قهوه Mebashi me-cg2295 صاحب یک دستگاه باکیفیت، بادوام، کم صدا با عملکرد عالی می شوید که برای مصارف خانگی و کافه های کوچک مناسب است.

گارانتی
گارانتی 18 ماهه + 5 سال خدمات پس از فروش + ضمانت تعویض
برند
مباشی
کشور مبدأ برند
ژاپن
رنگ
استیل, سفید, مشکی, رزگلد
توان مصرفی
180 وات
حجم مخزن ورودی
280 گرم
حجم مخزن خروجی
250 گرم
تعداد درجه آسیاب
تا 30 درجه
نوع تیغه ها
دنده ای مخروطی
پایه ضد لغزش
دارد
امکان شات زن
دارد
صفحه نمایشگر لمسی
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت جاگیری پرتافیلتر سایز 51 تا 58

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...