ماشین اصلاح دی اس پی مدل 90355

HAIR CLIPPER 90355

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • برند: DSP
  • رنگ: نقره ای و طلایی براق
  • اندازه اصلاح: 0.2 میلی متر
فروشنده فروشنده: فروشگاه اینترنتی جاست کالا
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گارانتی : تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

محصولات مرتبط

شرکت دی اس پی DSP به تازگی یکی از ماشین اصلاح های خط زن با کیفیت خود را به مشتریانش معرفی کرده است که دارای اندازه مینیاتوری و جمع و جور و در عین حال بسیار قدرتمند است. ماشین اصلاح 90355 با طراحی زیبا و دارای قابلیت خط زنی و صفر زنی بالایی است قدرت موتور آن در دو سرعت قابل تنظیم است و جنس تیغه آن از استیل پیشرفته بوده که در برابر فرسایش و رطوبت و ضربه مقاومت بالایی دارد تیغه آن به شکل T هست که موها رو با ظرافت و مرزبندی مشخصی قطع می کند از طرفی خاصیت خودتیزشونگی تیغه ها نه تنها باعث دوام بیشتر آنها شده بلکه ریزترین و ضخیم ترین مو را قطع می کند و می توانید اصلاح بی عیب و نقص تجربه کنید در واقع این دستگاه کاملآ حرفه ای مهندسی شده که با اندازه نسبتا کوچک و وزن پایین خود علاوه بر استفاده شخصی برای استفاده سالنی نیز کارآمد و پاسخگو نیاز آرایشگرها باشد.

به همراه این دستگاه 4 عدد شانه در اندازه های 1، 3، 6 ، 9 میلیمتر موجود است که جهت انجام کارهایی همچون طرح زنی و سایه زنی از آنها می توان استفاده کرد. باتری که در این ماشین اصلاح کار گذاشته شده است از نوع لیتیوم یون 900 میلی آمپری است که میتوان میزان شارژ باقی مانده آن را در LED تعبیه شده بر روی بدنه محصول مشاهده کرد.همچنین جهت شارژ دستگاه یک کابل USB Type-c به همراه محصول ارائه شده است که به راحتی می توان از طریق خودرو، پاوربانک ، آداپتور های 5 ولتی موبایل و ... دستگاه را شارژ کرد که این ویژگی باعث می شود به راحتی بتوان از محصول در سفر استفاده نمود. ماشین اصلاح دی اس پی مدل 90355 بسیار شیک طراحی شده است به این صورت که دارای بدنه ای براق و در دو رنگ طلایی و نقره ای بوده و هنگامی که از دستگاه استفاده می شود به دلیل خوش دستی ، وزن ایده آل، نویز کم و لرزش پایین کار با آن بسیار راحت و مانع خستگی و سر شدن دست ها خواهد شد.لازم به ذکر است دستگاه با نگه داشتن 2 ثانیه ای دکمه ای که در انتهایش تعبیه شده روشن و خاموش می شود و همچنین با فشردن کوتاه این دکمه می توان سرعت موتور دستگاه را تغییر داد.

گارانتی
تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
برند
DSP
رنگ
نقره ای و طلایی براق
اندازه اصلاح
0.2 میلی متر
تعداد شانه
4 عدد
سایز شانه‌ها
1،3،6،9
زمان شارژ
120 دقیقه
کارکرد
90 دقیقه
جنس تیغه
سرامیکی و فولادی
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
ظرفیت باتری
1200 میلی آمپر
تعداد دور
6800 بار در دقیقه
نمایشگر دیجیتال
دارد
اقلام همراه
برس تمیز کننده و روغن و کابل شارژ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...